witte tepels..........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miena, 24 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miena

    miena Lid

    16 nov 2005
    22
    0
    0
    Sinds een paar dagen hebben de puntjes van mijn tepels een lichte, bijna witte kleur, terwijl ze normaal gesproken gewoon roze zijn.... zou dat met zwangerschap te maken kunnen hebben? Is er iemand die dat ook heeft?
    Mijn borsten zijn verder niet gevoelig, ik merk wel dat ze steviger en voller worden. Doordat ik 30 kg ben afgevallen 2 jaar geleden was er van mijn borsten niet veel meer over, het leken wel theezakjes.....hahahaha misschien dat dat de rede is dat ik er niet veel van voel als ze groeien, ze zaten zeg maar ruim in hun vel.....
     
  2. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb geen idee of dit een verschijnsel is
     
  3. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    zou een zwangerschaptest doen!!!!!!!!;)
     
  4. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Een collega van mij had ook van die puntjes en bleek zwanger te zijn.
    Heb je al getest?
     
  5. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb dit altijd als ik het extreem koud heb, mar zal voor je duimen
     
  6. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik had ook ineens witte puntjes en er bleek zelfs melk uit mijn borsten te komen en ik ben niet zwanger. ik ben er voor naar de huisarts geweest en die zei dat ik zeer aktieve melkklieren had en dat het verder geen kwaad kon, het kon te maken hebben dat ik binnen een jaar 20 kilo ben afgevallen en dat je hele lichaam dan verandert.
    de melk afscheiding heb ik nog steeds het is echt niet fijn want het duurt nu al bijna een jaar. mijn borsten zijn ook niet gevoelig maar wel gegroeid.
    maar misschien heeft het bij jou wel met een zwangerschap te maken, ik hoop het voor je...
     

Deel Deze Pagina