overtijd, roze afscheiding

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by babybelle, Jul 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babybelle

babybelle Bekend lid

Nov 25, 2010
    638
    0
    16
    hallo,
    ik hoop dat ik hier een duidelijk antwoord zal krijgen want dit is niet leuk meer.
    ik ben 4 dagen overtyd en de laatste keer dat ik getest had was 2 dagen geleden, en dat was helaas negatief.
    gisteren en vandaag heb ik niet getest omdat ik roze afscheiding had, ik dacht, mijn menstruatie zal wel doorkomen.

maar nu merk ik dat t roze komt en gaat.. de ene moment zie ik het bij t vegen en t ander moment is het gewoon wit op mn wc papier.

ik lees weleens dat t innestelingsbloeding kan zijn maar dan lees ik gewoon dat t 1 keer komt en klaar... over t komen en gaan van de afscheiding lees ik helemaal niets..heb ik weer

verder wil ik er effe bij vermelden dat man en ik ondanks zijn slecht zaad, dit keer voor t eerst zoveel hebben kunnen klussen rondom de eisprong. toch 5 of 6 keer om de dag.. doordat hy paroxetine slikt, lukt dit hem bijna nooit, en juist dit keer wel en juist dit keer ben ik overtyd terwijl ik juist altyd enkele dagen voor mn ms doorbreekt al begin te bloeden zelfs.

dus ja, mijn vraag is.. kan k nog zwanger zijn of moet ik t opgeven?
    ik heb meestal een cyclus van 31 dagen, als ik dan echt reken tot op de dag dat ze echt goed doorkomen e.. en vroeg me af of een lange cyclus een verband kan hebben met een late innesteling?
    en ja dan zou ik dus ook graag willen weten of dat komen en gaan van dat roze normaal is of een teken kan zijn van iets?

ik weet t, t zijn best vage vragen maar ik moest t effe vragen aan een proff.

alvast bedankt

heel veel liefs Babybelle

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je overtijd bent en je test is negatief dan ben je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger. Het roze komt dan omdat de ongesteldheid nog niet doorgezet is. Dat kan komen en gaan. Voor een innestelingsbloeding is het te laat, die verwacht je een week na een eisprong. Ik denk echt (helaas) dat je ongesteld gaat worden. Natuurlijk zijn er altijd wonderen en kun je ook met slecht zaad zwanger worden, echter dan had je test 4 dagen na je verwachte ongesteldheidsdag wel positief moeten zijn bij een altijd regelmatige cyclus van 31 dagen.

Mirjam

Share This Page