Dit is toch een goede positieve ovulatietest????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Marlee16, Oct 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

Mar 17, 2016
    473
    67
    28
    Ik heb mijn eerste ovulatietest ever gehad van dag 8 op 9 van mijn cyclus....Deze is toch echt positief he???😊 En dan kan ik eitje binnen twee dagen verwachten he??? Sorry hoor maar ik ben hier echt nieuw mee😄😄😄😄😄

Attached Files:

2. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Ziet er idd positief uit! Maak het gezellig!

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ja hoor! Veel plezier!

4. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ja hoor. Je eitje zal hoogstwaarschijnlijk binnen 24 tot 48 uur springen :)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Doe jij 's nachts ovulatietesten? :( Met nacht of ochtendurine is totaal onbetrouwbaar. Kan het valspositief geven.

Je kunt het beste met middagurine de ovulatietesten doen. Staat volgens mij ook in de bijsluiter.

Heb je altijd korte cyclussen? Korter dan 28 dagen? Want anders vrees ik voor een valspositieve test en dat je eisprong nog moet komen.....

6. Kenikela

Kenikela Actief lid

Oct 8, 2016
    143
    121
    43
    Female
    Ik gebruik de kruidvat testen ook. Je test is positief. Let inderdaad wel op alleen niet in de ochtend testen. Over in de avond staat niet in de bijsluiter :)

7. Marlee16

Marlee16 Actief lid

Mar 17, 2016
    473
    67
    28
    Neee ik heb een lange nacht gehad😁😁😁 Ik heb de test al eerder die avond gedaan. In de bijsluiter staat dat ochtendurine te geconcentreerd is idd. Het was later op de avond??? Dat is wel oke toch?:D Ik heb trouwens een heerlijke korte cyclus ja. Van 25 dagen.

Share This Page