hoi hoi ik ben opzoek naar 3/4 legging voor mijn dochtertje. Nu zag ik dat h&m ze heeft maar die zit helaas niet in de buurt. Zou hema, zeeman, wibra ze misschien verkopen? ik zoek het liefst witte Wie weet dit toevallig? ik wil namelijk niet zulke dure aangezien mijn dochtertje kruipt
Zeeman heeft witte 3/4, met een klein strikje aan de zijkant. Volgens mij 1,99. Heb er hier stapels van!
Bij de Hema hebben ze die, 2 leggings voor 2,50 dacht ik (vaste prijs). Maar die heeft wel van die panty-achtige stof.
ok dan ga ik zo ff richting de zeeman Kan er ook altijd eerst ff heen bellen dan ga ik niet voor niets
He Bumpie! Ik heb ze ook van zeeman! Zitten goed! En spotgoedkoop! Ik ga nog een stapel bij halen haha!!
Dan ben je niet de enige haha!!! Heb echt superleuke met spaghettibandjes met printjes er op. 2 voor 4,-
Die rompers van zeeman met spaghettibandjes zijn heel fijn, maar neem ze wel een maat groter want ze krimpen in de was!! Ze hebben ook fijne korte badstof broekjes bij zeeman! En die leggings; ik heb ze van de hm, had ze online besteld... Denk dat je bij zeeman/wibra of prenatal ook zult slagen hoor!
Gelukt al hadden ze niet maat 80 meer in wit maar wel andere kleurtjes. En natuurlijk nog een heel veel shirtjes geshopt
Hier ook 2 stapels zeeman leggings en ze blijven super mooi! Was de witte zelfs op 90 graden en ze zijn niet eens gekrompen.