zwanger of niet??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientjelove, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Beste zwangere meiden...
    Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.. heb het al op het andere forum gevraagd, maar niemand schijnt het te weten!!
    Even voor de duidelijkheid ik weet niet zeker of mijn banner klopt.. is namelijk nog al vaag allemaal. Mijn eerste menstruatie kwam na 65 dagen en ben er vanuit gegaan dat ik een cyclus had overgeslagen.. dus heb nu gerekend op 30dagen.. Op dag 17 van deze cyclus begon ik opeens met bloed/bruinverlies (eerste dagen wat meer, later alleen nog met afvegen) en dit heeft 7dagen aangehouden (vanaf vandaag is het over). Ik dacht eerst misschien van de eisprong, maar omdat dit lang aan hield ben ik daar vanaf gestapt. Herkend iemand dit???? Ik heb geen idee wat het was en waarom het zo lang aan hield... Nu ben ik ook al dagen misselijk met vlagen en begin ik steeds meer pukkeltjes te krijgen. Ik heb nog niet getest en eigelijk al een hele poos niet.. ook omdat ik niet zo goed wist wanneer, dus wilde mijn banner afwachten en dan testen.. Herkend iemand mijn verhaal of kan iemand mij advies geven.. dan hoor ik het graag!! Alvast bedankt, hopelijk kan iemand mij helpen.. xxx

2. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    het kan zijn dat je zwanger bent met of zonder bloed maar het beste is afwachten tot wanneer je kan testen en als je vind dat die test niet klopt dan even bij je ha ankloppen
    ik wens je in ieder geval veel succes met wachten

ooh ik zie dat je in aug gestopt ben met de pil al die verwarring kan komen omdat je lichaam nog aan het ontpillen is (denk ik dan) maar wacht maar rustig af hoor meid totdat je kan testen

3. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad bij onze eerste, alleen maar twee dagen..
    Dit bleek later van de innesteling te zijn..

Dus wie weet....

Deel Deze Pagina