aaaaaaaaaaaaaaaaaargh

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wishes, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    ARGHH! ik MOET mn frustratie kwijt..
    We hebben dus WEDEROM weer verkeerd zitten plannen! Mijn vriend is alleen op woensdag vrij en daarom zien we elkaar dus niet zoveel aangezien ik in mijn laatste studie jaar zit en hij werkt..

Nu dachten we eindelijk een keer geluk te hebben, mijn vruchtbare periode zou (dacht ik..) dit weekend zijn en hij had een weekendje vrij geregeld (Nja, van vrij/za) máááár grrr ik voel dat ei verdorie nu al knappen! aaaaargh.. weer een maand voorbij dus!

laatste dag ongi was 18 maart .. cyclus 26 dagen .. wéér dus mijn eisprong rond dag 10 i.p.v 14! Grrr!
    Ik ga me nu denk ik toch maar houden aan 10 dagen ipv 14.. het wisselde de laatste maanden namelijk nogal..

Maar goed, moest dus even mn frustrie's :p kwijt, is zo balen! Ik lopen hier nu te stampen, onze arme hond moet het ontgelden hihi

2. hoihoi
    ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!
    ik las namelijk hier op de site ergens dat een arts had gezegd dat t zaad vrij lang kan blijven leven in je baarmoedermond. dus als je nu vrijt en je zou pas t weekend je eisprong hebben dan zou je alsnog zwanger kunnen raken. dus als je afgelopen week een keer geklust hebt dan kan t zo zijn dat je toch zwanger bent hoor!

suc6! liefs marieke

3. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Hoi,
    thanks :) We hebben ehh afgelopen zondag voor het laatst geklust maar als ik kijk naar hoelang we al bezig zijn denk ik dat wij het echt goed op de dag van de eisprong moeten doen, anders was het vast al wel een keer raak geweest.

We hadden het trouwens afgelopen weekend nagerekend en (omdat we ons er in het begin niet mee bezig hielden) zijn we tot de conclusie gekomen dat we de afgelopen 10 maanden maar 2x tijdens mijn eisprong gevreeen hebben :confused: :confused: :confused: ... over verkeerde timing gesproken he!

Maar, we weten nu meer, en het is nog maar 2 maandjes dat we zo ver van elkaar zijn dus het komt allemaal wel goed :p

Deel Deze Pagina