Wie o wie kan mij aub helpen. Ik zat net in bad en keek naar mijn tepel daar hing een witsliertje aan dus knijp erin en er komt witvocht uit. Nu ik uit bad ben en doe het weer komt er een dikkere druppeltje uit,weten jullie wat dit kan betekenen? Ik heb vanavond ook heel klein beetje bloedverlies gehad maar heb er nu geen last meer van... Wie wil mij aub helpen Veel liefs sasje
nou als ik jou was zou ik tog maar een testje gaa doen want ik zelf denk dat het misschien melk o is of ja in die richting....
Bloedverlies uit je tepel? Heb je ook pijn, want het kan ook een ontsteking zijn of iets dergelijks. Ik heb het zelf ook weleens, maar dat betekent bij mij niet heel veel. Ik heb het trouwens wel sinds de eerste zwangerschap, dus het heeft wel iets met hormonen te maken. Testje?
Ben er na 10 maanden proberen achter gekomen dat wit vochtverlies uit je tepel vlak voor ongi (of zwangerschap?) volkomen normaal is en niks te betekenen heeft. Dat bloedverlies bedoelde je niet uit je tepel toch, maar spotting?
Nee bloedverlies bedoelde ik niet uit mijn tepel,maar uit de vagina Maar zou het kunnen dan als je net zwanger zou zijn dan al zoiets uit je tepel kan komen dan? Ja een testje maar is dat niet een beetje te vroeg?mijn nod is 22okt heb cyclus van 37dagen Veel liefs
het klinkt idd goed, want door je hormonen kan het idd wel voorkomen dat er wat vocht uit de tepels komt. zou nog wel ff wachten miss met testen. aangezien je nod over 5 dagen is. en dan gewoon heel gevoeloige halen die doet het ook wel paar dagen ervoor hoor.
Maar dat bloedverlies dan,is dat normaal ook al je zwanger bent? Ben toch benieuwd hoor...puffff Veel liefs
ik wil niet je hoop weghalen maar ik heb ook witverlies sinds in in februari een miskraam heb gehad. het is ook helemaal niet meer weggegaan heb verschillende onderzoeken ervoor gehad(omdat ik het natuurlijk wel hoopte) maar ga er maar niet meteen vanuit. sorry voor dit negatieve verhaal.
hier was witverlies het eerste echte zwangerschapsteken in mijn vorige zwangerschap, had voor mijn gevoel toen echt het idee zwanger te zijn, en dat was ook zo nadat ik enkele dagen later een positieve test in handen had. zit hier nu voor de 2e zwangerschap, en heb vandaag mijn NOD, of morgen, maar heb nu andere klachten.....