Hey dreamer,wow dan heb je een korte cuclus..wel fijn ik heb altijd mega lange.. Ik ben niet overtijd maar de banner gaat maat tot 38 Heb m al weg gehaald!Ik denk dat ik dag 37 mijn ei heb gehad maar omdat mijn temp niet veel hoger is als voor mijn ei geeft ff geen kruis. Zelf echt een zwanger gevoel...gevoelige tepels,misselijk soms nu echt dik wit vloed(echt dik en stug..zegt dat iets?) en heel veel krampjes en steken waar ik even voor moeten blijven stil staan..maar ja wil ik het allemaal niet voelen? Wat denk jij als je mijn kaartje ziet? Ik ben benieuwd naar je eind resultaat!Hopen op 2 dikke strepen! Was jij trouwens ook niet van die ziekte)weet ff niet de naam meer)? Heb je je plaatje veranderd dan?Zo niet dan beschouw dit laatste onderwerp maar als niet geschreven zoja heb je er al iets meer over te weten gekomen?
spannend zeg. Ik word ook heel nerveus. Ik heb 8 of 9 okt mijn ei gehad en heb sinds vandaag erge steken links onder. (was een paar keer) en toen werd ik weer onzeker of het mijn ei niet was, want dan voel je ook steken? Of is dit in innestelingsteken? helupppp
Hey hoe weet je dat je ei geweest is,ovutesten of temperaturen? Kan van je ei zijn maar als je ei echt geweest is kan het wel zeker van een innesteling zijn...hoop het voor je!
ik heb beide gedaan Lily26. 7 okt was de test het positiefst en 8 okt was temp nog laag. 9 okt helaas vergeten te temperaturen en 10 okt was hij 0.5 graden hoger dan daarvoor. Het zou dus geen eisprong mogen zijn meer op 13 oktober, maar ja als ik google op steken in lies, dan zie je toch meer reacties over eisprong, dan een innesteling. Dus toen wist ik het even niet meer. Ik hoop dat het raak is! Jij hebt ook lange cyclussen zie ik. Heb je nou een miskraam gehad joh?
Nou meid dan kan het goed je innesteling zijn,ga daar maar vanuit! Iedereen ervaart een innesteling anders...de een voelt hem niet de andere nauwelijks en weer een ander heeft er zelfs pijn aan! Ik heb ook een aantal dgn steken (waar ik echt even stil voor moest gaan staan)gehad en op het einde van een werkdag een zwaar vermoeide buik.. ja mk gehad maar was een erg vroege hoor..wel erg maar lijkt me erger als je zwanger bent en je verliest het naar 5wkn ofzo..
Ik ben erg benieuwd joh, ik durf niet echt te hopen, anders baal ik als een stekker , zeker met die 6,5 weken cyclus, duurt zo lang. Waar ik 2 kansen heb gehad, heeft een ander er tenslotte al 3 gehad. Maar ach..Tis niet anders Kan volgende week wo 22 okt testen. En jij? Lijkt me lastig voor je als je zwanger was en het daarna is afgebroken. Gelukkig maar idd snel dan, en niet als je al een stuk verder bent
weet het nog niet(check mijn kaartje) IK denk zelf dat mijn ei dag 37 is geweest maar ff zegt dag 43.. weet niet zo goed wat ik nu aan moet houden..
hoi liliy26, ik vind je kaartje best ingewikkeld eerlijk gezegd. Wat voor temperatuur methode doe je? ik heb er zelf eentje via het oor, een digitale en had echt elke dag 36.4/36.5 en nu 36.9/37.0. Ik zou het niet durven zeggen zo bij je dus wanneer je ei was. Heb je ovu testen gedaan?
Hier een medestander met die lange cyclussen! Wat een drama is dat he? Daarom is de teleurstelling ook zo groot als je weer ongi bent, want dan duurt het weer een eeuwigheid voor je uberhaupt je ei hebt! Ik hoop dat dit de laatste ronde is voor iedereen... [-o<
@Britt ja ik vind m zelf ook zwaar moeilijk.. Heb wel ovutesten gedaan maar werkte niet bij mij @Maar Idd shit die lange cyclussen...join the club!
witte vloed komt me heel bekent voor in alle soorten maten en guren .. ielgg nu op dit moment is het melkig dus heel waterig en wittig.. ik had een week geleden ongeveer de zogenoemde vruchtbare draden maar volgens de ovu testen ben ik nu rond me eisprong... dus hoe het nou zit met dat slijm enzo .. tja ik begrijp het maar volgens mij is het in dit lichaam niet van toepassing whaha nja verder heb ik altijd wel na me ei.. tenminste wanneer ik denk dat hij is geweest wat dikker stugger vloed... soms wat gelig meestal gewoon wit.. dit is inderdaat ook wat zuurder maar blijft nooit lang.. misschien 3 dgn
He Nhene Wat jij zegt heb ik nu dus ook gehad...eerst heel veel en waterig en wit(volgens mij dus wel vruchtbaar als jouw ovutest nu posi aangeeft) maar normaal bij vruchtbare periode echt doorzichtig en draden... Dus kan goed zijn dat ik toen dus waterig had..heb ik nu ook ingevuld bij ff! Ik denk dag 37 mijn ei te hebben gehad ff denkt 43... Voor dag 37 dus hetzelfde vloed als jij..voor dag 43 brokachtig wit en dik.. denk nu helemaal dat ik gelijk heb wat betreft mijn ei.. Je geeft me een goed gevoel met je mailtje Thanx
Ik word er inderdaad ook niet goed van. Geen eiwit achtige troep gezien maar die witte derrie die ik er uit voel lopen heb ik inderdaad ook. Heb het nu ook weer beginnend dus ik hoop snel een positieve ovu test te hebben want dan weet ik hoop ik iets meer.
Ik heb de afgelopen 2 dagen ook wat witte afscheiding gehad, maar zo te lezen is de kans op zwangerschap dus niet zo groot Mijn afscheiding is wat dikker en plakkerig... (lekker onderwerp hahaha)
Ha meiden, Fijn! Medestanders! Ik heb al 2 dagen echt het gevoel dat ik in mijn broek heb geplast! Ik las dat iemand anders het voelde lopen ( sorry...kweet ff nie meer hoe je heet...da's echt geen desinteresse maar er zijn er zoveel!), nou...ik kan je vertellen, dat is zo'n vies gevoel! Dus ook dat heb ik! Vrijdag 10 oktober had ik mijn ei ( ovutesten en hele regelmatige cyclus..) en hebben we ook rond die dagen geklust.. Dinsdag, woensdag en donderdag had ik over de hele dag steken in mijn lies en links onder mijn navel... Kortom, snap er niks van en wil niet te veel hopen! Geen zere borsten ( dingen hebben helemaal geen gevoel zowieso...hihi) maar wel grotere tepels en zo ontzettend moei! Maar ik ga nergens op hopen, kan ook allemaal ontpillen zijn! MAAR DAT WACHTEN! JASSES! En jullie hebben dus ook die wittig/gele substantie... Zucht...wat een gedoe, hadden ze ons geen handleiding kunnen geven van ons? Fijne avond dames! Liefs, Pluis
Zou zo makkelijk zijn als je navel rood werd als je zwanger bent he. Ik ken het hoor en wordt er ook gek van. Ik heb dus ook dat het er uit loopt en dan zit je heel vaak op de wc. Heb nog geen ei ontdekt dus ik moet nog langer wachten
vandaag negatief getest dus mijn theorie klopte toch niet echt.. Dindag voor het eerst naar de gyn.. Hier al een aantal dgn geen slijm meer..
hoi dames, ik ben ook niet zwanger deze ronde, voel niks en net negatief getest! Nu wachten tot ik ongi word. pfffff Wanneer kan je naar de dokter stappen over zo'n lange cyclus? Na 6 maanden of na 1 jaar pas. Baal ontzettend dat het 6,5 week elke x duurt.