Blij maar toch ook weer niet.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sterre82, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben vandaag ongie geworden (een innestelingsbloeding kan niet lijkt mij omdat het echt helder rood is). Van de ene kant ben ik daar blij om omdat dat betekend dat ik een normale cyclus heb na ruim 10 jaar pil en een gesloten linkerleider en een vernauwde rechter eileider. Het werkt dus wel. :D Van de ander kant ben ik natuurlijk niet blij omdat het betekend dat ik niet zwanger ben :cry:
    Liefs!

Edit moderator: Verplaatst naar zwanger worden. Graag goed opletten waar je een topic start, hij stond nu bij de vruchtbaarheidsbehandelingen!

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Tja, de eerste ronde zo te zien?!

Er weer met volle moed tegenaan!
    I.d.d. wel fijn om te weten dat alles werkt!

3. Niet meer actief

Ik weet precies hoe je je voelt!
    Een jaar geleden voelde ik mij hetzelfde toen ik de eerste ronde na 27 dagen ongesteld was.

Op naar de volgende ronde en veel succes!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sorry, ik had hem bij vruchtbaarheidsbehandelingen gezet omdat ik ook in de mmm zit. Maar als hij dan daar evengoed niet goed geplaatst was, sorry.

@Dib Ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd meid!
    Dit is inderdaad mijn eerste ronde pas maar dat ik ongesteld zou worden had ik al niet echt durven 'dromen'. Aangezien het bij mij nogal moeilijk zit dacht ik...ik word nooit ongie, dat word direct al terug naar de Gyn. Dit geeft tenminste al een beetje hoop.

@Tinkerbell...jemig je bent dus al langer dan een jaar bezig nu. Is jouw cyclus wel 'normaal' gebleven?

5. Niet meer actief

Ja ik heb gewoon een normale cyclus.
    Sinds vorige week ook de mmm in.
    De eerste onderzoeken gaan snel beginnen!

6. Niet meer actief

oeps dubbel

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik zie inderdaad dat je de 22e naar de Gyn moet. Hoop dat er wat uitkomt waar jullie wat mee kunnen...niet dat jullie iets hebben natuurlijk maar dat je niet meer in de onzekerheid zit...kan me voorstellen dat je dat nu wel hebt.
    Ben je ook aan het tempraturen?

8. Niet meer actief

Ja ik heb al meerder cyclussen getempt..
    Een paar keer ovutesten gebruikt en deze ronde ook.
    Mijn ei is altijd heel duidelijk, ook voel ik hem altijd.
    Deze maand zelfs aan beide eileiders... ;)
    Dus ik hoop dat het allemaal niet nodig is haha.
    En dat ik nu zwanger mag zijn haha, maar ja zal wel niet.
    En in tegenstelling tot alle andere rondes heb ik nu echt negens last van! :confused:
    Alleen maagzuur de laatste dagen.
    Dus heb er een beetje een koud hoofd in haha.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dat is dan wel postief dat je je ei voelt. Bij mijn temp was ie ook wel vrij duidelijk afgelopen maand dus dat was ook wel even opgelucht adem halen.
    Ik hoop voor je dat het raak is! en dat de hele mmm niet nodig is! Ik ga voor je duimen! Als je je ei bij beide eileiders hebt gevoeld heb je dubbel kans zullen we maar denken.

Deel Deze Pagina