Hallo damens ik had even een vraag namens een vriendin die nu naast me zit. Zij is bezig met een kindje te krijgen en had de volgende vraag Ze heeft alltijd al een onregelmatige cyclus gehad, toen ze 1jaar geleden met de pil stopte werd ze ook niet meer ongesteld, soms kon het maanden duren voor ze weer werd. ze wachte het af en hoopte een normale cyclus te krijgen. nu is ze begin maart, 2 of 3 (ze weet het niet meer zeker) vanzelf ongesteld geworden!! superblij was ze natuurlijk.. Maar dan nu de belangerlijke vraag. sins eergister heeft ze een beetje bloed verlies, niet veel maar bij het afvegen is het duidelijk te zien, soms is het roze en dan weer bruine afscheiding! dit heeft ze eersgister voor het eerst gehad, gister niet en vandaag weer. ze is nu dus op dag 20 van haar cyclus. kan het zijn dan het innestelings bloed is??? want ze kan nooit zo snel weer ongi zijn?? Verder heeft ze de volgende klachten, krampjes, in de buik (voelt raar aan zegt ze) (wat ze bij ongi nooit heeft) maagzuur, afentoe diaree. lage rugpijn?? Hoop dat ze snel andwoord krijgt op haar vraag of dit dus een innestelings bloed kan zijn
het kan evt een innesteling zijn geweest ligt eraan wanneer ze haar eitje heeft gehad het vind meestal plaats 6 dagen na eisprong dus als je netjes je ei op de 14de dag van je cyclus hebt gehad is de innesteling rond de 20e dag Ik hoop het voor je vriendin ik zal duimen draaien. Liefs brenda
Oke, hoop het ook voor haar. ze weet niet wanneer ze haar eitje heeft gehad, ze was al blij dat ze weer ongi was geworden begin maart. ik zelf vind het wel te snel dat ze dan nu al ongi is, vooral omdat ze meestal een heeeeeeeele lange cyclus heeft Laten we duimen voor haar
Om alles uit te kunnen sluiten, kan ze het beste gewoon ff naar de ha gaan. Wij kunnen wel van alles zeggen en roepen, maar alleen een arts kan uitsluitsel geven, die heeft er immers voor geleerd..
ik zou niet voor een bloedinkje naar de HA hollen. Maar die onregelmatige cycli zijn wellicht wel wat om je zorgen over te maken... En als ze al een jaar bezig om zwanger te worden, is dat misschien wel een idee?
@ Fafa, ik bedoelde ook niet om het bloedinkje, ik bedoelde eigenlijk om het hele verhaal.. Maar we liggen op 1 lijn dus
Daar is ze al voor in behandeling, het zou liggen aan overgewicht en stress. Maar nu is ze gewoon heel erg benieuwd waar die bloeding vandaan komt
tsja, ik denk dat wij je niet meer kunnen vertellen dan dat jullie zelf eigenlijk ook al weten: dat het een innesteling kán zijn, maar dat het ook iets anders kan zijn. (oud eisprongbloed, gesprongen vaatje) Dus zit er niet anders op dan afwachten tot je NOD, hoe moeilijk dat ook is. En ik hoop voor je vriendin dat je ze onder medische behandeling iig wat regelmatigere cycli krijgt, of beter: nu gewoon keihard zwanger is natuurlijk! en @Nienie.. sorry, ik begreep je berichtje verkeerd.. zijn we het idd eens
Het zou met haar cyclus ook heel goed een kleine bloeding na de eisprong kunnen zijn, heb ik vorige maand ook een dag naa mijn eisprong gehad.
Idd dat zeg ik ook tegen haar, niet meteen blij zijn, want soms kan het allemaal zo ECHT lijken maar dat is het niet. dus ze gaat even haar huisarts te bellen. Want ze heeft ook steken\pijn aan de zijkant van haar borts
Ja hoop het ook voor haar, sprak haar net, en ze heeft nog heel vaag afscheiding. Verder alleen nog lage rugpijn, en rare drukende gevoel in de buik. WE WACHTEN HET AF