Ik heb een zoontje van net 1 jaar, en het kriebelt al enige tijd voor een brusje. Maar ik twijfel zo....... is het niet te snel, kan ik het wel aan. Herkenbaar?
Mijn kids schelen net iets meer dan 2 jaar. Het is best pittig, maar natuurlijk kun je het. Het is ook heel leuk als er niet zoveel tussen zit.
Herkenbaar. . Wij hebben nu een datum afgesproken om er toch voor te gaan. Luister vooral naar jou eigen lichaam en geest. Daarnaast heb ik niet alleen twijfels maar ook angsten om.t weer mee te maken of alles goed gaat enz. 2 a 2, 5 jaar vimden wij een mooi verschil vandaar dat we er volgend jaar voor gaan
Hoi chicken, dat lijkt mij ook! Ik heb met me zoontje ook zo getwijfeld en nu Denk ik van waarom heb ik ooit getwijfeld!!! Ik vind het zo geweldig. Mooiste wat ik me heb mogen maken.
Dat is het ook! Ik was bij een tweede wel wat zenuwachtiger of alles wel goed was, hoor dat meer om me heen. Maar gewoon er voor gaan als je het wilt..hartstikke leuk! Gisteren zaten ze samen te spelen en dat is zo ontzettend leuk om te zien. Ze zijn bijna 2 en bijna 4, echt broertjes, ook zo lief voor elkaar!
Jullie hebben ook gelijk, er zal altijd wel iets blijven waar je over kunt blijven twijfelen. Fijn om even me verhaal kwijt te kunnen. Dankjewel dames!!
Vind het juist leuk als er niet zo veel leeftijdsverschil tussen zit En, misschien duurt het wel even voordat je zwanger bent.. en, je bent dan nog 9 maanden zwanger Dus dan zit er nog meer tijd tussen. Maar jij bent de enige die dit kan bepalen natuurlijk
Wel herkenbaar hoor je twijfels! Maar echt, je zit zo weer in de babyrol En denk eraan dat je eerst nog zwanger moet worden en wanneer je zwanger bent nog 9 maandjes moet wachten Mijn dochter en zoon schelen bijna 18 maand en toen ik zwanger was had ik zelfs nog wel eens buien waarin ik twijfelde of ik niet had moeten wachten, of het niet te vroeg was .. maar geen dag spijt! Wat gezellig zo kort op elkaar! *Groter leeftijdsverschil heb ik niet mee gemaakt, kan ik niet over oordelen. Maar alleen jullie zelf weten wanneer het juiste moment daar is voor een broertje of zusje!