Urine vreemde kleur.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik gebruik sinds een week de Etos zwanger worden capsules.
    Nu merkte ik zo net dat mijn urine echt heel erg donker geel is, wilde een ovulatietestje doen zelfs toen ik de urine opgevangen had leek het echt heel veel op de kleur van een geklutst ei... echt heel erg donker geel/oranje achtig.. Zelfs het stukje van de ovu test wat je in de urine dipt was helemaal donker geel geworden.
    Ik schrok hier eigenlijk best wel van.
    Zou dit door deze capsules kunnen komen??

2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hoihoi, ik heb ze ook gebruik en nergens last van.. kan het ook zijn dat je iets aparts gegeten hebt, of veel te weinig gedronken of juist teveel alcohol gedronken? :) of je zit tegen urineweginfectie aan..daarbij ochtend urine is geconsentreerder dan avond urine! Zou gewoon goed drinken en kijken of de urine dan weer lichter word!

3. eline23

eline23 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie.
    Ik heb eigenlijk niks aparts gegeten, gister wel macaroni gegeten maar denk niet dat het daarmee te maken heeft.

Alcohol enzo drink ik niet.
    Heb wel al sinds eergister echt last van rugpijn,weet dan echt niet meer hoe ik in bed moet liggen...

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vast wel maar piskijken is sinds de vorige eeuw iets waarvan de medische wetenschap inmiddels weet dat het geen wetenschappelijke waarde heeft. Echt een kwakzalverspraktijk ;)
    Plas verandert van kleur onder invloed van hormonen, voedingsmiddelen, tijdstip, temperatuur etc etc...

Niet doen dus.:D

Bijgevoegde bestanden:

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Was je urine helder of troebel? Met vlokjes/sliertjes oid.. dan zou het kunnen duiden op blaasontsteking.. je zou morgen altijd even wat naar de HA kunnen brengen.. kunnen ze t ff controleren! :)

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    als ik je een tip mag geven, meer water drinken! Zo te horen is je urine te geconcentreerd. Misschien toch een blaasontsteking?

succes!

7. eline23

eline23 Niet meer actief

De urine was niet troebel etc.
    Las op internet dat zwangere vrouwen hier ook last van (kunnen) krijgen.. Maar lijkt me toch niet dat ik zwanger zou kunnen zijn?!
    OP 19 okt mijn menstruatie gehad, wel pas op dag 37....
    Had daarvoor wel testjes gedaan maar deze waren allemaal negatief

8. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Doet het ook pijn (of branderig gevoel) tijdens het plassen?

Ik wil je zeker niet onnodig bang maken. Aangezien je aangeeft dat je ook rugklachten hebt zou je niersteentjes kunnen hebben? Als de opvallende kleur in combinatie met de rugpijn lang aanhoudt zou ik even naar de HA gaan.

Veel water drinken inderdaad! Ook erg van belang voor je nieren ;)

9. eline23

eline23 Niet meer actief

Nee met plassen doet het geen pijn.
    Ik drink sowieso al erg veel water,zo rond de 2 liter per dag.

Als dit aanhoud ga ik idd even naar de dokter.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je vergeet nu de zeer hippe, fenomenaal werkende urotherapie!
    :D
    Urinetherapie / urotherapie « Weston Price Forum

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Donkergele urine is volgens mij gewoon een teken dat het erg geconcentreerd is. Dus dat je je plas heel lang ingehouden hebt, of dat je veel te weinig gedronken hebt. Lichte plas duidt er juist op dat je veel gedronken hebt, waardoor het minder geconcentreerd is. Heel normaal, dat heeft niks met zwanger worden te maken.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    En in vitaminepreparaten zitten kleurstoffen (vooral vitamine B) die je urine kleuren. Je moedermelk trouwens ook, die kan van supplementen soms zelfs groenig worden!

13. Deniseb11

Deniseb11 Lid

26 aug 2013
    96
    14
    8
    Ik gebruik nu 2 maanden etos zwanger worden, maar heb daar geen last van!

Deel Deze Pagina