Nee ik heb geen ovu testen gebruikt maar aangezien ik ongeveer weet wanneer hij komt en ik hem ook voel ben ik er van overtuigd dat hij de 19e is gesprongen, maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Tot nu toe nog geen eisprong meer geweest ( ik bedoel deze dagen want ik had dat vruchtbaar slijm maar nog geen eisprong daarvan gehad....)
Hoi Ik kon weer eens niet wachten, heb tussen de middag een test gedaan. Maar negatief Jammer, nu maar hopen dat mijn cyclus lang is en dat t nog te vroeg was. van t weekend nogmaals testen als er dan geen ongi is. iedereen ook suc6 met het geduld op brengen voor te testen. en Josjje proficiat cyclus 28-28-45-? we gaan voor een 3e wondertje
Jeeezus ik heb sinds een uur verschrikkelijke buikkrampen rechts onder in mn buik lig gewoon dubbel van de pijn auw ..... Pfff
Hoi dames, Ik ben hier net een dagje komen kijken op het forum en deze topic sprak me aan Voor iedereen die een positieve uitslag had op de zwangerschapstest.. GEFELICITEERD! Ik ben nu een maand gestopt met de pil.. velen roepen dat het de eerste maand niet raak zal zijn, ik ben nog maar 3 jaar aan de pil, 20 jaar en een regelmatige cyclus dus dat scheelt Nu had ik vandaag en gisteren last van witte vloed. Ik las dat dit een teken kon zijn van de eisprong. Gelukkig hebben we vanaf dat ik niet meer ongi was elke dag gevreeen dus ff afwachten nog!! 7 nov moet ik ongi worden... dus echt spannend! Hoe groot zal de kans eigenlijk zijn dat het al raak is? Iemand ervaring met al zo snel? Groetjes !
@lin t kan de erste x zomaar raak zijn hoor, kijk maar bij mij. als je 7 nov ongesteld moet worden dan heb je de eisprong al gehad hoor. die is ongeveer 2 weken voor dat je ongesteld moet worden, dan heeft de bevruchting plaats moeten vinden. als je elke dag geklust hebt kan t zomaar raak zijn. ik heb weleens gehoord dat elke dag klussen niet zo heel goed zou zijn voor de kwalitiet van het zaad, maar ik heb er zelf niet zoveel van gemerkt. bij mij was t allebei de keren ( 1x mk) en nu weer raak. Zo te lezen ben je nog jong dus t zou zomaar kunnen. overigens had ik last van wat witte vloed en toen ik een test deed was ie positief. hoe is t met de rest? @mamvanjessie: jij nog getest?? @beebiestar: jij al getest? irritant zeg die buikpijn. hoop dat t snel beter met je gaat!
Een tijdje geleden is het zaad van mijn vriend om bepaalde redenen getest, dit zaad bleek zeer sterk te zijn! Dus daar ben ik niet zo bang voor Ff afwachten! En wat fijn voor je dat het bij jou de eerste keer meteen raak was! Kwam dit doordat je het zorgvuldig plande met ovulatietesten e.d. of zonder enige planning? We gaan het zien! Ik hoop voor iedereen hier een positieve uitslag
Heb vanmorgen getest (12 dpo) en er is een duidelijke streep te zien!! Maar goed, dit heb ik al een paar keer meegemaakt, en dan rond of net na NOD ineens weer negatief, dus ik ben heel voorzichtig blij. Ik wilde het toch maar even laten weten hier, want beebiestar: bij mij betekenen die lange draden 'vruchtbaar slijm' na de eisprong dus duidelijk dat het raak is! Ik hoop voor jou ook! Ik ben dit keer veel misselijker, en mijn borsten zijn veel gevoeliger, dus ik hoop dat die duidelijker aanwezige symptomen erop wijzen dat het dit keer stevig ingenesteld zit Succes iedereen hier!
ok dames,ik zit hier met een vraagje. hier heb ik een onregelmatige cyclus. nu zit ik op dag 28tig en op dag 17/18/19 had ik lichtjes ms-gevoel en lage rugpijn iets die heel vroeg was nu hebben we geklust,om de dag en dan nog eventjes erna.dan had ik last van doorzichtig wit en dik witverlies. dan een paar dagen niet door het ventje die niet goed was. en nu had ik gisteren weer dat witverlies dik en doorzichtig wit,lage rugpijn in momenten en gisteren zwaar ms-gevoel en nu weer niks meer.wat denken jullie zou dat nu van m'n dansend ei kunnen komen is het iets anders? ik weet het precies niet goed. alvast bedankt