mn lief is 9 nov jarig en bereikt de mijlpaal v 40 en ik zou hem ohzograag een positive test kado doen......... ik heb hoofdpijn en een vervelend gevel in de buik. Volgens mij van het mezelf gek maken. ik test ook veel en veel te vroeg. geen idee waarom eigenlijk. ik hoop niet dat t iedere maand zo spannend is, tenzij je er aan gewend gaat raken en meer rust weet te bewaren natuurlijk FIjn dat we zo'n steun aan elkaar hebben!
@jossje wij zijn nu in ronde 5 maar je wordt echt wel een stuk rustiger hoor hihi, ik was eerst een en al stress bal door alle gedachtes haha, ik dacht mezelf zwanger ahaha, maar is nu al vele male minder hihi, succes met zwanger worden, en wel ons op de hoogte houden he !!!!
@fayebeebie Pfff 5 rondes afwachten, knap hoor! Hopelijk is het nu bingo. Hou je wel je vruchtbare dagen in de gaten? Ik weet niet of ik zo lang kan wachten hoor, ik hoop dan toch echt dat de gyn stappen onderneemt. Ofschoon ik eigenlijk denk dat ik wel gewoon supervruchtbaar ben. Ik was namelijk zwanger door de pil heen. Dus tja....t ou moeten kunnen eigenlijk als de timing juist is.
OVerigens had ik wel een dun streepje op de ovulatietest. Raar he Ik had er og genoeg liggen dus ik heb er maar eens een voor de gein getest. Stom he
achja, en ik test niet door te temperaturen of ovu testen ik voel mijn eisprong altijd, en aangezien ik een regelmatige cyclus heb is het dus met mijn mobiele app in te zien, en kan je zelf je eisprong aanpassen, en daar hou hij dan rekening mee met de volgende cyclus. En als je mijn topic leest dan heb ik al aardig wat "kwaaltjes" en heb ik vorige maanden niet gevoeld dus ff afwachten of het raak is haha.
Zit tot woensdag ochtend bij familie, en wil het lekker thuis doen haha zonder familie die wil ik nog niks vertellen als het zover is haha
haha mooi toch die spanning pfff maar vanaf nu niks meer gedronken zat namelijk net met de buuf aan de thee hihi.. dus duurt nog ff half 7 ofzo srry hihi... maar ben altijd bang dat die dan negatief is en ik dit dan wijt aan het feit dat ik het smiddags heb gedaan bla bla bla hihi.. maarja als het positief is wil ik het ook gewoon weten dusss straks ff testen met kv 2v5 maar als die negatief is kan ik het denk ik wel vergeten of niet?? dan is me cyclus gewoon van slag denk ik..... ooohhh waarom moet zwanger worden zo ingewikkeld zijn haha
Nee hoor dan is het niet gedaan meis, dan kan het zijn dat je weinig hcg in je lichaam hebt, sommige meiden testen pas 7 dagen na NOD positief, geen bloed geeft moed he
nou helaas een omo witte test met kv 2v5 dan is me cyclus mssn ook wel van slag dat me ongi uitblijtt ik stop ff met testen... s6 meiden met testen ik blijf wel meekijken hoor..
@ fayebeebie: ik had die ovutest net gedaan ja. klein streepje. Echt raar. Maargoed ik denk toch echt dat ik niet zwanger ben. Ik heb niet klachten genoeg en ze zijn te wisselval;lig. Wat fijn dat jij je eisprong voelt! @ Selina Ik zou het toch nog even 2 dagen afwachten en nog eens testen. TOen ik zwanger was duurde het ook langer dan 5 dagen voordag ik wat op de test zag. Nog niet opgeven. @ mammavan jessie Echt spannend allemaal he Ik had daarstraks getest. 1 normale zwangerschapstest: niets, 1 vroege niets. en voor de gein een ovu-test en daar wel een klein streepje. idioot toch!