JA klopt hihi ik hoop het ook wel ga je morgen nou testen of weet je het nog niet? Ik ben benieuwd of mijn temp morgen hoog is....
Hoi meiden sorry een druk weekend achter de rug dus vandaar nu pas mijn berichtje, ik weet niet wat er met mijn lichaam is maar vanochtend had ik ineens "vruchtbaar" slijm dus net nog maar ff geklust hopen dat t voldoende is mn vriend heeft onregelmatige diensten dus kan pas vrijdag avond weer klussen
@ Beebiestar , ik duim voor je @ Hier , Temp nog steeds hoog 37.0 , darmen nog steeds van slag het ene moment kan ik niet naar de wc en dan moet ik opeens rennen.... Witte vloed leek wat geliger opeens gisteravond... :S
ooh apart maar het kan idd zijm dat je nu ineens laat eisprong hebt maar dan schuift je nod ook weer op toch?? @hier nou gisteravond veel rood verloren pff dus ik ben ongi ene kant wel opgelucht want kunnen we weer verder uit de onzekerheid!! maar dit was gisteravond telt dit dan wel als eerste dag?
@ selina , volgens mij had ik gelezen dat als het roodverlies na 18:00 begint je pas de volgende dag als eerste dag mag tellen veel suc6 volgende ronde!
ja dat dacht ik indd al.. thanx hopen op deze ronde!! houd deze nieuwe cyclus ook maar 35 dagen aan.. dan zit je gewoon alweer op 3 dec ??!!:O wauw wat gaat dat hard.. succes meiden en ik blijf gewoon mee lezen hier hoor:-D
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/396198-2-dagen-v-nod-lichte-streep-zw-test-help.html hier de fotos, klik op de link ik ben perplex heb ziekenhuis gebeld en nu erheen v bloedtest
josje gefeliciteerd !! selina balen !! maar nu weet je waar je aan toe bent ! hier nog geen ongi ,...........
Geen scherpe foto, maar ik zie ze wel degelijk.. Ik wil je feliciteren, maar als jij zegt dat je eerst naar het ziekenhuis gaat voor bevestiging dan wacht ik wel even.. maar mijn felicitatie ligt hier klaar..