pijn pijn pijn !

Discussion in 'Zwanger worden' started by babylove 85, Jun 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    hoi iedereen ,

ben nog aan het ontpillen dus ik weet niet wat me allemaal te wachten staat maar nu heb ik al sinds vorige week enorme pijn onderin men buik bij men eierstok (lijkt me) ik heb vorige week een bijna positieve ovutest gehad maar is niet tot echt positief geworden. ( toch niet dat ik gezien heb) . nu word die pijn steeds erger , heb pijn bij gemeenschap met men vriend , pijn bij het stappen , pijn als ik naar de toilet moet ... opgeblazen buik . heb altijd een platte buik nu is ie super dik. is dat nog altijd een eisprong ie eraan komt ? ik weet het niet meer ... nog iemand die dit heeft of gehad heeft?

alvast bedankt grtjs

2. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

Mar 9, 2007
    992
    179
    43
    Ik heb ook al 2 dagen een zeurende pijn in mijn buik net alsof mijn menstruatie ieder moment kan door breken. Heel raar gevoel is het moeilijk te omschrijven. Geloof zelf ook dat het misschien toch een verlate eisprong is. Balen he al die onzekerheid.

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    ja het is heel verwarrend allemaal ik heb nu die pijn toch al een dikke week ... :(. ik weet niet goed of dat nog wel normaal is ben bang dat ik iets heb op men eierstokken ofzo ... .

ben jij al lang bezig ? of ook nog maar net ? misschien als jij ook maar net bezig bent heeft het iets te maken met het ontpillen ofzo?

grtjs

4. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

Feb 11, 2013
    547
    72
    28
    Ik heb dit ook gehad na het stoppen.ik denk een week of drie vier,erge last van mijn buik dacht eerst een buikgriepje ofzo.had echt zon pojn helemaal een opgeblazen buik inderdaad.na vier weken was het wel over en daarna geen last meer van gehad ook niet van andere ontpil klachten

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik ken het heel goed die pijn heb het ook en nu dat ik zwanger ben wordt het wat minder maar is nog steets gevoelig de hond kan dan nog niet eens op mijn schoot liggen ik denk dat het toch met de eisprong te maken heeft ik heb die pijn een paar keer in de gaten gehouden maar kon er geen hoogte van krijgen of het nu voor af na de eisprong op kwam

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    ok ben beetje gerustgesteld dat er toch nog meiden zijn die dit hebben , dacht al dat er iets ernstig mis was daar beneden ... het zal dan Hopelijk wel eens overgaan ;) . ja idd word er wat onzeker van ivm wanneer heb ik dan men eisprong ... krijg er geen hoogte op. ach ja we zien wel ;). dan nu nog maar wat pijn leiden

7. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Ja ook ik herken dit. Mijn buik is normaalgesproken ook gewoon mooi plat, maar toen niet bepaald. Pfffff... Ik dacht dat anderen zouden opmerken dat ik zwanger zou zijn en dan had ik heel erg moeten slikken.
    Ik heb het de eerste twee cycli sterk gehad, daarna minder en nu had ik deze ronde (zie handtekening) het voor het eerst nu zo extreem meer (slechts een beetje).
    Het komt dus wel (veel) vaker voor, maar ik begrijp ook dat het ontzettend vervelend is. Hopelijk is jou buik gewoon zo opgezet omdat je al zwanger bent, maar houd rekening met ontpillen.

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    oef ben blij te lezen dat het bij velen maar enkele rondes is en dat het dan toch minder word... als je zo elke keer weken moet rondlopen pffff geef me dan maar terug de pil !! ;) . neenee dat ook niet maar is toch flink vervelend hoor. nee ik ga er helemaal niet vanuit dat ik nu zwanger ben totaal niet eigenlijk dacht ook eerder dat het ontpillen was of cystes op de eierstok ofzo ik weet het niet. maar we wachten maar af ;) hopelijk verdwijnt de pijn snel ;).
    had jij er dan ook zo lang last van? meer dan een week? en had die pijn dan bij jou iets te maken met je eisprong of helemaal niet?
    grtz

9. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

Mar 9, 2007
    992
    179
    43
    Dit is voor mij nu de 2de ronde na verwijderen mirena.
    Ik hou een beetje een soort agenda bij. Vorige ronde had ik dit ook nu ik zo terug lees en dan ook na het plassen dacht toen dat ik een blaasontsteking had en paar dagen later brak mijn menstruatie door.
    Dus het zal wel normaal zijn denk ik dan

10. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

Feb 11, 2013
    547
    72
    28
    Ik heb wel in mijn vruchtbare week een zwaar gevoel in mijn buik nog telkens maar van dat opgeblazen ben ik dus af,had ook al een topic geopend over dat zware gevoel.

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    hmm , er zijn dus nog meiden die dit hebben . ik twijfel er nu alleen maar aan of ik nu wel werkelijk een eisprong had of niet maar dat zullen we dan wel zien of ik men menstruatie krijg binnen een goede week afwachten dan maar ;).
    en ik hoop ook dat het bij mij net als bij jullie dan toch na een paar cyclussen ook weer verdwijnt ;)

Share This Page