vraagje over menstruatie en cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kim Jonas, 28 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik heb nu mijn menstruatie en die zijn zo pijnlijk!!
    Ik heb zelfs klonters en al.
    Mijn baarmoeder doet verschrikkelijk pijn.
    Ook was mijn cyclus 1 dag korter.
    Zou het kunnen dat mijn pil nu is uitgewerkt en mijn menstruatie daardoor heviger en pijnlijker is geworden?
    Heb verschrikkelijk last.
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi,

    had ik ook de eerste keren na het stoppen van de pil. Troost je; dit blijft niet zo. Heb nu enkele cycli gehad en klachten zijn lang niet meer zo heftig. eigenlijk vergelijkbaar als met pil...
    Suc6
     
  3. ik zit nu in mijn derde cyclus
    en de eerst twee cyclussen had ik dat niet.
     
  4. jetaime

    jetaime Actief lid

    24 okt 2005
    368
    0
    16
    Hoi Kim,

    Ik heb heel weinig last gehad van mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil (nu 2e cyclus), terwijl ik voor het gebruik van de pil juist wel heel vaak best wat pijn had. Dit vond ik eigenlijk wel raar.
    Weet niet hoe de volgende cyclussen gaan lopen (bij jou was nl de eerste 2 cyclussen ook niets aan de hand), maar ik denk dat ieder lichaam toch weer anders reageert na het stoppen met de pil.

    Hoop in ieder geval voor jou dat de pijn snel stopt. Succes met zwanger worden!

    Liefs Steffie
     
  5. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    hey wat steffie heeft dat heb ik ook
    zit nu in de 2e ronde

    liefs
     
  6. mijn pijn was gisteren op de 2de dag al vele minder!!
     
  7. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik had de erste paar keer ook nergens last van, maar de laatste keer was het vreselijk. Veel pijn en het leek wel of er een kraan open stond. Moet er wel bij zeggen dat ik toen ook een week later ongi werd dan normaal.
     
  8. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    De laatste 2 keren was het bij mij ook zeer heftig! De laatste keer ben ik zelfs 'ziek' naar huis gegaan.

    Ik zit nu in ronde 6, de keren daarvoor was het niet zo heftig, dus ik hoop dat dit niet de trend gaat worden... :cry:
     
  9. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik was tijdens de pil nooit erg ongi. Een paar dagen maar en ook niet tot zeer weinig buikpijn. Mijn eerste ongi na de pil was wel heel heftig. Moe, buikpijn, hoofdpijn en het bleef maar stromen.
     
  10. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik was de eerste maanden na de pil ook altijd zeer heftig ongi,zoals voo de pil,en na een paar maanden heb ik zo goed als geen bloedverlies en pijn.Mag van mij altijd wel zo,alhoewel ik het ook een beetje raar vind.
     
  11. Mijn :evil: zijn nu gedaan en nu maar wachten op de klusdagen :)
     

Deel Deze Pagina