Hallo meiden! Ik heb gister avond enorm last gehad van rommelende darmen, echt heel erg. Gewoon irritant ik zat op een verjaardag en je hoorde m'n buik constant haha, ook last van "lucht".. Nu ben ik net naar de wc geweest en zag heel licht roze afscheiding op het wc papiertje. Kan dit een innesteling betekenen?? Ik heb vanaf 1 feb ovu testen gedaan maar allemaal negatief Hoop dat m'n eisprong daarvoor geweest is ook gezien geklusde dagen; Mijn cyclus daarvoor met klusdagen waren als volgt; 16/11 gestopt met de pil 20/11 tm 24/11 ontrekkkings bloeding 14/12 tm 16/12 lichte bloeding, bruinig 24/12 tm 25/12 rood bloed verlies 15/01 tm 20/01 bruinig bloedverlies / roze afscheiding 20 + 21 + 22 zeer licht positieve zwangerschapstest 21/01 tm 24/01 rood bloedverlies Geklust deze periode; 25/01,27/01,29/01,31/01, 04/02, 06/02 Hoop dat m'n ovulatie voor 1 feb was, daarna sowieso niet ivm negatieve ovu testen. Kan het een innesteling geweest zijn; gister enorme drukke darmen en nu de rozige afscheiding tijdens afvegen....
Je hebt telkens ongeveer halverwege je cyclus licht bloedverlies. Dat zou ook je eisprong kunnen zijn. Ik denk dat je rommelende darmen niks met je cyclus te maken hadden. Het kan idd ook ontpillen zijn. Het kan ook een innesteling zijn al is je eisprong dat wel veel vroeger dan de vorige keren geweest. Kan wel hoor. Het kan vanalles zijn.
Hmm ovulatie test is negatief.. Dus met eisprong heeft het niks te maken. Ontpillen zou kunnen; aangezien ik op 20-21-22 wel een licht positieve zwangersschaps test heb gehad kun je daarna nog van ontpillen spreken?
Ja hoor dat kan. Ontpillen betekend gewoon dat je lijf nog een beetje op gang moet komen qua hormoonhuishouding. Volg je de gebruiksaanwijzing van de ovulatietesten? Wanneer op de dag doe je ze en welke gebruik je? Het kan vanalles zijn. Ik heb geen glazen bol helaas, anders zou ik er voor je in kijken.
Haha wou dat ik er ook eentje had ! Ik gebruik zowel de testen van clear blue als die van de action. Moment van testen is wisselend maar nooit met ochtend urine. Je lijf doet zoveel geks met je, als er nou ook wat uitleg bij kwam zou dat wat makkelijker zijn haha.. Afwachten gewoon maar weer!
Ja en vooral omdat je het zo graag wil. Ik begrijp het wel hoor. Ik wil het ook graag. Je leert van elke cyclus weer wat, voor zo in het begin. Probeer niet aan elk "signaaltje" en conclusie te trekken, maar te kijken naar wat je weet van je vorige cyclussen. Het kan een aantal dingen zijn en de tijd leert vanzelf wat het is geweest (of niet ) Je zou 1 feb als je eisprong aan kunnen houden voor je NOD. En daarnaast misschien toch nog een weekje doorgaan met ovulatietesten voor het geval je eisprong nog niet is geweest.
Dankjewel voor je berichtjes! Hoop dat m'n eisprong inderdaad op of voor 1 januari geweest is ivm ruim voldoende geklust voor die tijd. Ik blijf nog door testen met ovu testen voor het geval hij nog moet komen. Ook met klussen om de dag gaan we nog even vrolijk door.In m'n eerdere cyclussen werd de eerste bloeding vaak bruin van kleur, dus het rozige nu is weer iets "nieuws". We gaan mee maken wat het betekend! Jij in ieder geval ook succes!
Daar ben ik weer haha! Nog steeds netjes elke dag getest maar nog geen positieve ovulatie test. Wel een ander nieuw kwaaltje sinds vanmorgen; Enorme lage rugpijn!! Zelfs zo erg dat ik amper kan zitten.. Ik heb nooit rugpijn dus zou dit ook met m'n lichaam te maken hebben die wellicht in de war is? Geen gekleurde afscheiding meer gehad, afscheiding is wel aanwezig maar is "wit"
Haha nee! Heb niks geks gedaan, lekker geslapen, vanmorgen opgestaan, trap afgelopen en aan tafel gaan zitten. Toen begon het. Met lopen geen last, alleen met zitten, bukken etc. Echt in mn onderrug, zeurende aanhoudende pijn. Soms ook een wat ''kriebelig gevoel'' in mn buik. Heb ook nooit last van mn rug als ik ongesteld moet worden dus vandaar de vraag wat wil mijn lijf nu weer duidelijk maken, of nog meer in de war brengen misschien wel...