hey allemaal, ik heb net een test gedaan die overigens nega was, maar nu viel mij op dat er in mijn urine witte vlokjes zaten, ik heb rond oud en nieuw een mk gehad, maar deze maand toch nog geklust ben inmiddels 2 dagen overtijd en moet veel plassen en zere borsten... weet iemand wat die vlokjes betekenen. alvast bedankt gr joyke20
Ik had ook witte vlokjes in me urine, en heb een blaas ontsteking. Kijk uit met testen met een blaasontsteking trouwens, want je kunt een vals positieve reactie krijgen. (eiwitten die de bacterien uitscheiden worden gezien als hormoon).
hey, heel erg bedankt voor jullie reacties! ik vond het raar want na die mk heb ik eigenlijk constant steken in mijn buik gehad die maar niet weg gingen... maar heb verder geen klachten dus dat kan verder toch geen kwaad? en hebben jullie al getest? die van mij was nega maar heb wel nog klachten:S gr joyke20
he joyke de vlokjes kunnen duiden op een blaasontstekeng, maar ook viesig heid vanuit de blaaswand dus als ik jouw was zou ik even met een potje urine naar de h.a om een blaasontsteking uit te sluiten
hoi dames, cranberriesap helpt ook goed tegen een blaasontsteking trouwens, ik neem aan dat het niet schadelijk is voor de zwangerschap? Wel een raar verhaal trouwens, dat je posi kunt testen als je een blaasontsteking hebt. Hoe kan dat eigenlijk, die testen zijn toch alleen gebaseerd op hcg....
hey nadja, dankje voor de tip! ik weet niet of het schadelijk is voor de zwangerschap. ben er pas een paar dagen achter dat ik witte vlokjes in mijn urine heb en heb paar weken geleden een mk gehad dus ik weet niet of het daar aan ligt? maar ben nu drie dagen overtijd en ik vloei maar echt heel weinig en dat is al 2 dagen alleen bij het afvegen (sorry) en mijn test van negatief dus.... ik weet het ook niet... gr joyke20
De bacterien scheiden een eiwit uit die schijnbaar kan worden aangezien als HcG. Ik weet ook niet of sap schadelijk is voor zwangerschap. Ik heb wel gezien dat de tabletten alleen in overleg met arts tijdens zwangerschap gebruikt mogen worden en sommigen zelfs helemaal niet! (tabletten zijn bij "de tuinen" en KV te krijgen, mogelijk ook op meerdere plekken)
nou ik had het ook toen ik net zwanger was, en had geen blaasontsteking Viel mij ook op toen ik de test deed.
hey emma, dus jij had ook witte vlokjes? en je bent zwanger? ik ben vandaag ongi geworden dus op naar ronde 2e en we wachten geduldig af dus ik denk dat ik voorlopig even niet op de site kom omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn. maar bedankt voor de reacties allemaal! gr joyke 20 en geniet van de zws!
dankjewel! dat hopen wij ook maarja het is gewoon afwachten, meer kunnen we niet doen en ik wil er voor mezelf niet al teveel mee bezig zijn want dan loop ik mezelf gek te maken om niks... dus daarom blijf ik een tijdje weg en hoop dat ik dan toch terug mag komen met goed nieuws! gr joyke20
hey marieke, ik weet het ook niet hoor. vond het ook al raar maarja, ik heb 2 x nega getest en toch zijn er 2 vrouwen zwanger en hebben ook die vlokjes in de urine. ik zag dat jij ook zwanger bent heb jij dat ook als ik dat vragen mag? ik haal er geen wijs uit maarja. gr joyke20