Dag dames, Ik heb even een vraagje...misschien dat jullie het weten. Ik heb deze maand voor het eerst een eisprong gehad...dat is nu 12 dagen gelden. Ik zou dus over ±2 dagen ongesteld moeten worden. Ik hoop van niet...ik wil natuurlijk het liefs zwanger zijn. Maar nu heb ik zere tepels..(nog nooit gehad)...en ik heb gisteravond ontzettende ongikrampen gehad in mijn buik. Maar ik zie nog niks geen bloed. ik heb vanmorgen een testje gedaan maar was negatief. Wat denken jullie ervan?
Meid, hier dezelfde symptomen, maar ook nog geen teken van een ongi... Sinds 2 dagen enorm last van m'n tepels, en gister en vannacht steeds steekjes in m'n onderbuik, en ik heb normaal als ik ongi moet worden helemaal nergens last van! Op testjes zie ik wel een extreem licht 2e streepje, maar ik zou ook een roze olifant zien als dat een betekenis had Maar klopt je banner? Want dan zit je dus nog voor je NOD.. Misschien over een paar dagen nog even een testje er tegenaan gooien als je dan nog niet ongi bent? Succes meis!
Hey hallo.......ik zie dat jij als 18 dagen overtijd bent....wordt het niet tijd om even bloed te laten prikken? misschien dat er dan meer duidelijk wordt. En ik herken je gevoel zo erg...ik zou ook een roze olifant kuennen zien als dat een betekenis zou hebben maar ik heb vanmorgen een testje gedaan (je weet maar nooit)....en hij negatief...ik zal toch nog iets meer geduld moetn hebben.
Ik wacht nog een weekje met een bezoekje aan de HA.. Als ik volgende week nog niet ongi ben en geen duidelijkheid heb ga ik zeker ff vragen om een bloedtest of misschien een echo.. Denk dat ik zo maar ff een andere test ga kopen, weet namelijk niet of die matcare dingen snel reageren of niet.. en gezien ik toch echt nogsteeds super vage lijntjes krijg.. :S Maar meis, zolang er nog geen bloed in zich is, is er hoop hoor! Kan ook zijn dat je je ei later hebt gehad, of een late innesteling.. En daarnaast zijn er vrij weinig meiden die voor hun NOD posi testen Liefs!