Kleding BV

Discussion in 'Zwangerschap' started by Theebeeb, Oct 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hallo meiden

Mijn verlof is aangebroken en ik wil even kijken voor voedingsbh's en tshirtjes die handig zijn voor tijdens de BV.
    Ik heb een bh gehaald van de hema maar dat is te klein en veel te strak.
    Wie kan mij een goed advies geven waar je goede praktische voedings bhs kan krijgen die lekker zitten.

Ook heb ik nog een vraag over welke shirts handig zijn tijdens de bv. Iets met knoopjes oid? Wil graag wel iets leuks aan ;)
    En niet mn hele shirt omhoog doen ;)

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik vond de bh's van prenatal en noppies het lekkerst. Maar dan niet voorgevormd.

3. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb er geen ervaring mee, ga zelf weer aan fv beginnen, maar ik kwam bij baby-walz.nl

Jurken - online bestellen - babywalz

Van het merk Boob hebben ze voedingsshirts en jurken. Misschien is het wat.

Voedingsbeha's zou ik gewoon eens op google intoetsen, vaak veel meer uitzoek en je kan het gewoon passen en terugsturen.

4. Willie32

Willie32 Actief lid

Dec 2, 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Ik begon met een set van de primark, mocht het niet werken dan had ik ook niet vreselijk veel uitgegeven aan kleding.

Uiteindelijk was ik het meest blij met de bh's van het kv....

Kleding heb ik niet echt speciaal gekocht.
    1 top van de hema, maar verder had ik hempjes die omlaag konden met een shirt erover met veel knoopjes.
    Ik was voornamelijk thuis en daar had ik gewoon makkelijke shirts aan... Het is even zoeken, maar je weet zo wat het beste is

5. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    KLeding heb ik niet apart gekocht. Gewoon een hemd onder mijn shirt vond ik het fijnst.
    Qua BH, ik zou nu een simpele kopen bij de prenatal en als je maat gestabiliseerd is bij Lingerievoortwee.nl bijvoorbeeld kijken. Daar hebben ze echt mooie, goede bh's. Maar als je maat nog erg schommelt is dat misschien zonde.
    De meeste BV-lingerie heeft wel wat meer marge dan gewone lingerie.
    Verder hebben goede positiezaken vaak ook BV-kleding. Belly-B bijvoorbeeld heeft ook BH's en BV kleding. Vaak is het namelijk wel lekker om iets te passen, zodat je een idee hebt.

6. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

Aug 21, 2008
    389
    0
    16
    Ik heb bh's gekocht bij de h&m en ze zitten heerlijk!
    2 voor €20

7. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Ik had bij de eerste een voedings shirt van de H&M gekocht, maar die had veel te weinig ruimte om te voeden. Het shirt moest ik de hele tijd open houden omdat hij anders in het neusje werd gedrukt van de baby.

Ik zat er ook altijd mee wat ik nu aan moest, lastig! dus ga even meelezen, mischien nog wat handige tips.

Oja, ben afgelopen zomer pas gestopt met de bv, maar in de zomer is het wel veel makkelijker hoor om te voeden, heb je veel minder kleren aan ;)

8. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,010
    0
    0
    utrecht
    BH's heb ik er 2 van anita met beugel. Deze zitten heel stevig. Had er ook een van noppies voorgevormd maar deze was echt helemaal op.
    Toen ik maand of 4 bv gaf heb ik mezelf een bh van mammae kado gedaan. Wel duur maar had zo'n moeilijke periode met bv achter de rug dat ik von dat ik het wel verdiende. Deze is wel wat verkleurd maar kan straks weer prima een ronde mee.

Shirt had ik wel maar gebruikte ik vooral 's nacht. Overdag vaak een hempje met een shirt erover. Vond ik veel prettiger en leuker dan de voedingsshirts.

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    voedingsbh van beaunen... die zijn echt fijn!! ook voor dames met een grote cup! Echter, wel advies om pas na de bevalling te kopen.. je borsten verandere mnogf als je gaat voeden.. bij mij althans...

10. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Voedingsbh's van Prenatal vond ik erg fijn. Verder droeg ik veel hemdjes van de H&M (lekker lang en veel keuze) met daar over een leuk bloesje of een bolero. Allebei zo open en dicht en een stuk discreter dan een dikke trui oprollen :)

Share This Page