Hay dames, na onze miskraam hebben we besloten om toch weer zwanger proberen te worden.. het voelde allemaal zo goed we waren zo gelukkig helemaal na de 1e echo het is dan best wel kort na onze miskraam maar we willen gewoon erg graag zwanger zijn en een kindje te mogen krijgen nu lees ik overal dat het zwangerschapshormoon HCG nog wel 10 weken in je bloed kan blijven zitten! of korter net hoelang je zwanger was.. wij waren 8 weken zwanger maar nergens kan ik vinden hoe te testen na een miskraam want de 'gewone' tests werken voor ons niet die zouden ons misschien wel voor de gek houden.. heb een ovulatie test van CB gekocht en we zaten in onze piek maar die kan ons ook weer voor de gek houden ivm het hormoon.. ik weet het allemaal niet meer.. kan iemand ons een duidelijk antwoord geven? en ik ga niet naar onze gyn (we gaan een andere zoeken als we zwanger zijn omdat deze erg onaardig en best bot was) ga ervan uit dat mijn cyclus hetzelfde is gebleven.. de gyn deed er moeilijk over.. hoop snel iets te horen groetjes
Ik heb ook een miskraam gehad. Een paar dagen erna heb ik getest en toen zat er bij mij al geen HCG meer in mijn bloed, en dus gaf de test negatief aan. Ik zou gewoon een tijdje testen tot je negatief hebt getest en dan weer met een frisse start beginnen. Heel veel sterkte en succes!
ik had n heleboel zwangerschaps testen gekocht op eBay. En gewoon elke dag getest totdat de zwangerschapstest weer geheel wit was. Toen wist ik zeker dat het uit lichaam was. En daarna wist ik als zwangerschapstest positief is dat ie ook echt positief is was na miskraam meteen weer zwanger veel succes
mijn persoonlijke mening is om een menstruatie af te wachten!en je mag er niet van uit gaan dat je cyclus weer gelijk is na een miskraam!(zie mijn onderschrift was ook onregelmatig)ik denk dat het voor jezelf ook makkelijker rekenen is en je hebt minder onzekerheid! dit is mijn mening ,jij moet doen waar jij je goed bij voelt! ik hoop dat je wens weer gauw in vervulling mag gaan!succes
Hier had ik een paar dagen na mn miskraam een negatieve zwangerschapstest.... 1 april bloedverlies begonnen .. 3 april negatieve zwangerschapstest... en 28 april alweer een positieve... Mijn cyclus was dus niet gelijk "normaal" na die miskraam... alleen niet langer, juist net het tegenovergestelde... juist heel kort... Zou idd even testen of je negatief test...
Allereerst bedankt voor jullie snelle reacties, heb net een test van CB gekocht en gebruikt op deze test staat zwanger en dan hoeveel weken ongeveer jammer maar ook gelukkig er stond niet zwanger nu weten we weer waar we aan toe zijn @mell30: je hebt wel gelijk dat is ook wat we zouden doen als onze omstandigheden normaal waren.. kan je ook wel lezen in andere verhaaltjes van mij maar mijn man heeft reuma en MOET medicijnen hebben anders word het steeds erger en met onze kinderwens kan hij geen medicijnen gebruiken.. we hebben dus niet echt alle tijd van de wereld :S @ramono0309: WOW gaaf zelfde maand weer zwanger!? heb je tussentijds ook gemenstrueerd dan? groetjes
Dat wist ik natuurlijk niet!dan blijft het straks onzeker met je cyclus en testen en hoever je zou zijn als je weer zwanger bent etc etc .maar als je niet zo lang de tijd hebt ,dan zou ik er ook gelijk voor gaan!meid ik hoop het voor je!succes nogmaals.
Nirak Nee niet gemenstrueerd.... Ik twijfelde in eerste instantie ook erg toen ik een positieve zwangerschapstest in handen had of ik wel en miskraam gehad had... ik deed de test 's middags.. omdat ik zo misselijk was.. en stond over te geven.... ik had net testen via internet besteld... en dacht.. nou ik "maak die oude maar op"... die kleurde dus positief.... Volgende dag belde ik de huisarts.. die zei dat het niet kon dat ik negatief testen en nu weer positief.... dus dat ik "al" zwanger was.... Tja je ziet het aan m'n banner he....? ik was (en ben nog) echt zwanger! (van de miskraam was ik 5-12 uitgerekend geweest... en nu 1-1...)