Hej meiden, Hele kleine witte vlokjes in de urine, zou dat kunnen betekenen dat.....? Kweet nog niet wanneer ik ga testen, maar mmmmm ben even nieuwsgierig naar jullie ervaringen Doeg doeg Oogappel
Wilde zelf ook een topic hierover openen, toevallig! Ik heb het dus ook. Zit op dag 27 van eerste cyclus na de pil. Sinds 4 dagen pijnlijke tepels en vandaag voor het eerst ook duidelijk echt misselijk in de ochtend. Dan die vlokjes erbij en je zou toch haast denken dat het raak is...Maar wil mezelf nog niet teveel hoop geven, even afwachten nog.
Ja toen ik zwanger was. volgens mij bij beide zwangerschappen, maar dat weet ik niet zeker meer. Ik hoop dat het gelukt is bij jullie!!! Groetjes
ik heb het ook bij de zwangerschap van me zoontje gehad en nu weer.. maar ook wel wanneer ik niet zwanger was. heb ooit is gelezen dat het eigelijk kleine stukjes afscheiding zijn die in de urine komen met plassen. maar je hoort het vaker dat zwangere vrouwen het hebben.. ik hoop het voor je dat het raak is.
Dit is vrij normaal, of je nou zwanger bent of niet. het zijn stolseltjes. misschien heb je idd meer als je zwanger bent, daar kan ik nog niet over meepraten.
heb gelezen dat het eiwitten zijn die in je urine terecht komen. En dat kán duiden op een zwangerschap, maar ook op andere dingen zoals bijvoorbeeld blaasontsteking. Alleen die heb ik niet want ik heb totaal geen pijn. Maar goed, het hoeft niks te betekenen, afwachten maar.
Ik had dit ook tijdens mijn eerste zwangerschap en nu ook. Dit was voor mij echt het eerste teken dat ik zwanger was.
Ik heb dit ook gehad in de zwangerschap van mijn dochter, de kans is er dat het eiwitten zijn die kunnen duiden op een zwangerschap of blaasontsteling Anders moet je morgen vroeg eerst een afvegen voor het plassen anders kan het ook (deetjes) van de afscheiding zijn! Ik hoop iig dat jullie zwanger zijn! Gr Angelique