lieve dames, ik heb even een vraagje...over 5 dagen kan ik testen...nu is het alleen zo dat ik gisteravond naar de wc ging en (sorry) een veeg bloed had...dus ik dacht meteen helaas op naar de volgende ronde...maar het bleef bij die druppel, vanmorgen niks meer!!! ik snap er niks van...iemand dit ook meegemaakt? het zal vast van de week wel doorzetten..maar vind het zo raar.... groetjes van anita
Ik heb op de dag van mijn NOD zo'n veeg gehad. Waarschijnlijk is dit gekomen door een gesprongen adertje (had net een grote boodschap gedaan hihi...) of een innestelingsbloeding... Die dag heb ik positief getest en kijk mijn banner!!!! Ben inmiddels al bijna 24 weken!!! Ik duim voor je!!!
ja dat zou echt super zijn natuurlijk....maar ik ga me nog nergens aan vastklampen...ga er maar gewoon vanuit dat mijn ongi komt...kan het ook niet tegenvallen. en oh ja ik had geen grote boodschap gedaan dus daar kan het niet door komen...hahahaha.. maar stel dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn kan dat dan wel? 5 dagen voor nod? en jij in ieder geval super gefeliciteerd... groetjes van anita
Ook ik heb een beetje bruinverlies gehad voor mijn NOD, volgens mij 2 of 3 dagen ervoor. Ik heb toen meteen getest (weet nog steeds niet waarom) maar mijn banner zegt genoeg.
Wil je geen valse hoop geven .. Heb dit zelf ook altijd een aantal dagen voor mn menstruatie en dan komt het er dus toch nog aan. Zoveel hoop iedere maand (want ja, je leest liever al het positiefe dan het negatieve) en dan toch ongesteld .. Maar hoop dat het bij jou natuurlijk een innesteling is geweest! Nog even afwachten .. Of natuurlijk even een kv 2v5 testje er tegenaan gooien
ja ik heb vanmorgen een testje gedaan van kruidvat 2voor5 en daar zie ik wel een heeeel licht streepje op....maar daar geloof ik niet meer in...dus ik wacht gewoon op mijn ongi....want als ik zwanger zou zijn...nu 4 dagen voor nod dan zou ik toch wel een duidelijker streepje moeten hebben lijkt mij...dus wachten op de ongi... groetjes van anita
nou 4 dagen voor nod hoeft er helemaal geen duidleijk streepje te staan hoor.. dat je al heel licht iets ziet kan maar knallen is eerder zeldzaam dan regel.. ik zou op nod nog een keer testen.. het klinkt iig positief...
ja als ik over 4 dagen nog niet on ben ga ik in ieder geval weer testen...ik heb er nog 3 dus...we wachten het netjes af.... groetjes van anita
Knap dat je dat kan hoor wachten! Maar streep is streep zeggen ze he . Heb je er een foto van gemaakt?
Ben benieuwd, zou toch super zijn! Streep is streep inderdaad .. Heb je een foto? Kunnen we even mee turen.
Ik ben ook benieuwd naar een fotootje van de test! Als er een licht streepje staat ben je zwanger hoor!
ja maar die is zoooooooo licht valt bijna geen foto van te maken hoor... maar hou jullie wel op de hoogte groetjes anita
Anita kan natuurlijk een innestelingsbloedingkje zijn geweest en idd 4 dagen voor nod hoef je echt nog niet positief te testen. Vaak word er 'pas' na nod positief getest. Succes!
nou gisteravond weer een beetje bloed verloren....en vanochtend weer weg!!!!! word er echt gek van!!! ik weet niet wat ik hiermee moet hoor....word gewoon ongesteld of geef me een positieve test.... groetjes van anita
Heb je nog een keer getest? of wacht je echt nog 2 dagen af? hahah knap als je dat volhoudt hoor Ik begon met testen op 3dgn voor NOD en kon em per dag donkerder zien worden Hoop voor je dat het raak mag zijn!
Een tijdje terug heb ik ook lichtjes bloed verloren.. Maar ben toen een maand gewoon neit ongesteld geworden. Had ik nog nooit eerder mee gemaakt. Maarja ik heb nooit een licht positieve test gehad, dus hopelijke zit het bij jou wel gewoon goed! Vandaag nog getest?
@ Anita, 4 dagen voor nod ook licht streepje kv 2 voor 5 en zie mijn testen en mijn banner dus kan best hoor