hei meiden! Het begind weer tegen het eind van mijn cyclus te lopen en ik begin me weer vanalles in te beelden.. de 18e had ik (vermoedelijk) mijn eisprong (gevonden met ovu-testen) daarvoor, tijdens en daarna flink geklust natuurlijk. Nu voelde ik vanochtend een flinke steek in mijn buik, onderin links. En ik zag later dat ik wat uitvloeing had in mijn onderbroek.. ongeveer zoals vruchtbaar slijm maar dan niet kleverig (sorry voor deze heerlijke details...) Verder heb ik echt een beetje een "ik moet ongesteld worden" gevoel maar dat lijkt me stug.. dat wordt ik dan pas max over een week. Herkend iemand die uitvloeing? thanks alvast!
Sorry, ik herken het niet, maar ik heb sowieso niet zoveel vloed tijdens mijn zwangerschap. Op zich kan witte vloed wel een teken van een eventuele zwangerschap zijn, dus de moed nog niet opgeven hoor! S6 met nog wachten tot je NOD.
Ik had gisteravond precies hetzelfde. Afgelopen dagen (rond de innesteling) hier en daar wat steken gevoeld en een ongi-achtige pijn in de buik. Gisteravond ineens wat slijm in mijn slipje maar dat was ook zo weer over. Ik dacht eerst dat ik dan misschien een late eisprong had maar ik weet zeker dat ik deze afgelopen zondag (ook de 18e) heb gehad. Dus ik ben ook benieuwd of hier nog reacties op komen. Spannend!!!
echt raar.. ik heb ook iedere maand wel kwaaltjes maar deze keer heb ik echt zo het idee zwanger te worden/zijn. Echt al van het begin van de maand.. zo voelt het gewoon.. ha ha maar goed.. kan natuurlijk ook weer een leuke hersenspinsel zijn Het jammere ervan is dan altijd dat de test zo MEGA tegenvalt als die negatief is..
Ik kan het ook Had het namelijk ook gister.. Maar ik heb wel vaker die witte vloed gehad. alleen gister hadi k dus ook die steken in mijn buik. Dus ik ben oook wel benieuwd!
hier niks.. gister test gedaan.. nou negatiever kon bijna niet.. ik zag niet eens het "indroog" streepje.. vandaag is zoals ondertussen traditie is (doe een test, dag later ongi) mijn menstruatie begonnen.. naja denk ik.. het zet nog niet helemaal door, het is nog veel bruin spul (ieuw..) Maar goed.. weer maar een nieuwe ronde denk ik.. best balen we hebben besloten naar de HA te gaan.. maar omdat ik nu net aan het solliciteren ben enzo vind ik het toch wel weer moeilijk.. ik wil eigenlijk ook gewoon een nieuwe baan voor dat er een kindje/zwangerschap is..
Moeilijk is dat he, je wilt zo graag een kindje, maar je wilt ook alles goed voor elkaar hebben voor jullie kindje... Ik ben in oktober gestopt met de pil, maar we hebben heel voorzichtig gedaan tot vorige maand, zodat ik zeker zou zijn van mijn vaste contract. Een voordeel is dat ik nu niet meer hoef te ontpillen, maar echt veel geduld heb ik inmiddels ook niet meer... Kan niet wachten tot het nu echt een keer raak is!
hier nog geen ongi te bekennen en ik wacht ook met testen tot zondag (dan is ook mijn nod). Ik ben benieuwd!
Ik had het gisteren ineens zo'n * bloep* van afscheiding. Wel helder, geen bloed. Normaliter begin ik altijd een week voor mijn menstruatie al wat te rommelen, wat bruine afscheiding en dan op de dag van ongesteldheid breekt het echt goed door. Maar tot nu toe nog niks....
Nou dames, hoop dat wat word bij jullie! Positief blijven! ' Hier nog niets te bekennen, maarja is binnen 2-5 dagen denk ik.. Dus maar even afwachten!
dames hier ook zulke vage dingen vanaf di heel klein beetje bloed niet ongi weet ik zeker! ik heb wel eens vaker beetje bloed verloren 2 dagen voor ik ongi werd maar nu is het al 4 dagen! gisteren nog een negatieve test! wat denken jullie kan ik nog zwanger zijn?
Hm ik weet niet.. Ligt volgens mij aan de kleur. Donker/bruin is oud bloed en dat kan geen kwaad.. en is het licht of echt rood dan betekend het vaak mindergoed nieuws.. Maarja ikw eet het ook niet precies hoor..
Hoi, ik heb het ook, heb er ook een topic over geplaatst. Ik heb normaal gesproken nooit echt witte vloed, maar nu wel, ook wat vlokjes in mijn urine. Ik heb denk ik rond de 20e mijn innestelling gehad, wat gepaard ging met hevige krampen. Ik kon bijna niet lopen, dat is niet overdreven. Nu verwacht ik maandag mijn menstruatie, maar ik voel me behoorlijk zwanger (ik heb al een zoontje en ik herken best veel van mijn vorige zwangerschap). Ik ga maandag testen, we zullen zien.. Succes in ieder geval!
nu ben ik echt ongi hahahaha jeetje lijkt de rode zee wel!!! eigg ook wel opgelucht nu heb ik zekerheid, ookal is deze zekerheid niet leuk! maargoed ik hoop dat mn cycl normaal blijft doen,want dit was niet leuk ,, ben bang dat ik volgende maand bij de gyn moet komen