38 weken zwanger, twijfel naam!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missfrance, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missfrance

28 nov 2011
    22
    0
    0
    Deventer
    Ik ben nu 38 weken zwanger van een jongetje. We hebben al een meisje en zij heet Kaithly. Nou hebben we een naam maar ik begin een heel klein beetje te twijfel. Dit kan natuurlijk ook twijfel zijn omdat het nu dichtbij komt. De naam voelt wel goed en het is een naam die wij moeten kiezen en niet anderen! Ik ga me dan soms bedenken, wat zullen anderen ervan vinden. Nou is de naam die uitgezocht is Dani. Wat vinden jullie daarvan. Past het bij elkaar? Het is oorspronkelijk een jongens naam, enkele keren aan een meisje gegeven. Opzich vind ik dit niet erg!
    Graag reacties!!!!!

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik vind Dani een erg leuke naam en vind het goed bij Kaithly passen :D

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

ik vind het ook een leuke, passende naam!

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Leuke naam hoor!!! Ik zeg doen!! :D

5. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    niet zorgen maken

wachten tot je bevallen bent, het kind aankijken en dan denken JA

6. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Heb Dani zelf ook op m'n lijstje staan! Leuke naam!

7. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vind Dani leuk! Vind het ook echt een jongensnaam. Succes en niet twijfelen hoor! :)

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.574
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn 8 jarige buurjongen heet ook Dani.Ik vind het een leuke naam.Ik zou zeggen houden zo!!.

9. Dana

Dana Niet meer actief

Doen, het is heel normaal om tegen het einde te gaan twijfelen, wacht maar tot hij op je borst ligt na de bevalling, dan weet je het zeker :D

10. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook doen! Is een leuke naam en denk ook dat veel vrouwen aan het einde gaan twijfelen. Het "definitieve" komt heel dichtbij!

Had je eerst wel een andere naam ingedachte of was dit meteen de naam die jullie wilden?

11. missfrance

28 nov 2011
    22
    0
    0
    Deventer
    Dank jullie wel voor de reacties. Mijn man en ik kwamen er maar niet uit. Ik vond andere namen ook erg mooi wat hij niets vond en andersom ook. En je moet het samen doen. Bij Dani hadden we alletwee in het begin, een leuke naam. Maar nog niet gelijk het definitieve van dat wordt hem!Uiteindelijk is hij blijven staan op het lijstje en dat was de naam wat we samen leuk vonden en wat toch ook weer steeds terug kwam. Ik ben er ook blij mee en ik denk ook wel dat dat de naam is, maar het is toch een beetje de spanning. Het komt zo dichtbij!
    Ik vond Justin, Senn, Jess erg leuk en mijn man Vince, Jason en Damien. Tsja en we vonden elkaars namen niet zo hahah!

Ik twijfelde ook omdat beide namen met een ie-klank eindigd. Maar ja, dat is misschien juist ook wel weer mooi. Kaithly & Dani. Het staat wel als ik het zo zie haha

12. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik vind dani wel een leuke naam maar niet zo passen bij Kaithly.
    ik vind dan jutin of daimien leuker.maar als jullie zeggen dani dan gewoon doen

13. latnach

latnach Lid

2 mrt 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine vent heet ook Dani.... We kregen erg leuke reacties op z'n naam.... Zeker omdat de naam hier in de buurt vrijwel nooit voorkomt.... Onze tweede spruit zal ook een naam krijgen die eindigt op "i", zowel bij een jongen als een meisje....

14. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik denk dat iedereen dat wel heeft
    Als jullie het een mooie naam vinden en er blij mee zijn gewoon doen hoor :) jullie zijn tenslotte de ouders die het constant moeten zeggen.
    Snap je twijfel wel over het gedeelte wat zullen anderen er van vinden.
    Wij waren ook erg snel met een naam, en wij vinden het een hele mooie naam maar af en toe heb ik ook een twijfel wat zullen anderen er van vinden???????
    Meis gewoon doen ;)

15. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Vince, Senn en Jess.....en vooral Senn, erg leuk!
    Ik ben zelf geen fan van Dani, maar dat komt omdat ik namen die eindigen op i/ie/y niet mooi vind.

Wij twijfelen ook enorm over 2 namen. We nemen nog geen besluit, we besluiten als de kleine er is.

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    leuk!!

17. misa

misa Niet meer actief

Leuk! Doen!

18. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Eigenlijk nooit stil gestaan bij deze naam. Ben er helemaal weg van haha :p. We houden het bij 2 kindjes, maar in geval van een 3e beebje zou ik deze naam zeker onthouden. Mijn mening; doen!

19. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Ik herken je probleem! De namen die ik bedacht vond mijn man niet zo en de namen waar hij mee kwam vond ik niks. De naam die we nu hebben is niet meer uit ons hoofd gegaan maar ook ik begin nu te twijfelen. Bij mijn zoontje (Jason) had ik dit helemaal niet, dus kan er echt over piekeren..Vooral over wat mijn familie etc van de naam vind en of dit ju echt de meisjesnaam is die we voor onze enige dochter willen. Wat me wel helpt is om haar naam te visualiseren, heb een canvasdoek gemaakt in de kleur van het Kamertje met daarop haar naam en die boven het wiegje in onze slaapkamer gehangen, kijk er dus best veel naar en begin er al aan te wennen;) Ik vind Dani ook een erg leuke naam, wat is de betekenis? Daar let ik zelf namelijk heel erg op!
    Vond eerst de naam Emily heel mooi maar dat betekent rivaal en dus kiezen we die niet ;) ook Rachel vond ik mooi maar dat betekent vrouwelijk schaap.

Deel Deze Pagina