Ik ben nu 38 weken zwanger van een jongetje. We hebben al een meisje en zij heet Kaithly. Nou hebben we een naam maar ik begin een heel klein beetje te twijfel. Dit kan natuurlijk ook twijfel zijn omdat het nu dichtbij komt. De naam voelt wel goed en het is een naam die wij moeten kiezen en niet anderen! Ik ga me dan soms bedenken, wat zullen anderen ervan vinden. Nou is de naam die uitgezocht is Dani. Wat vinden jullie daarvan. Past het bij elkaar? Het is oorspronkelijk een jongens naam, enkele keren aan een meisje gegeven. Opzich vind ik dit niet erg! Graag reacties!!!!!
Broer en zus voornamen zoeken! Voornaam voor je zus of broer! Past de babynaam bij de voornamen van het zusje of broertje? Volgens deze site passen ze goed.
Doen, het is heel normaal om tegen het einde te gaan twijfelen, wacht maar tot hij op je borst ligt na de bevalling, dan weet je het zeker
Ik zeg ook doen! Is een leuke naam en denk ook dat veel vrouwen aan het einde gaan twijfelen. Het "definitieve" komt heel dichtbij! Had je eerst wel een andere naam ingedachte of was dit meteen de naam die jullie wilden?
Dank jullie wel voor de reacties. Mijn man en ik kwamen er maar niet uit. Ik vond andere namen ook erg mooi wat hij niets vond en andersom ook. En je moet het samen doen. Bij Dani hadden we alletwee in het begin, een leuke naam. Maar nog niet gelijk het definitieve van dat wordt hem!Uiteindelijk is hij blijven staan op het lijstje en dat was de naam wat we samen leuk vonden en wat toch ook weer steeds terug kwam. Ik ben er ook blij mee en ik denk ook wel dat dat de naam is, maar het is toch een beetje de spanning. Het komt zo dichtbij! Ik vond Justin, Senn, Jess erg leuk en mijn man Vince, Jason en Damien. Tsja en we vonden elkaars namen niet zo hahah! Ik twijfelde ook omdat beide namen met een ie-klank eindigd. Maar ja, dat is misschien juist ook wel weer mooi. Kaithly & Dani. Het staat wel als ik het zo zie haha
ik vind dani wel een leuke naam maar niet zo passen bij Kaithly. ik vind dan jutin of daimien leuker.maar als jullie zeggen dani dan gewoon doen
Onze kleine vent heet ook Dani.... We kregen erg leuke reacties op z'n naam.... Zeker omdat de naam hier in de buurt vrijwel nooit voorkomt.... Onze tweede spruit zal ook een naam krijgen die eindigt op "i", zowel bij een jongen als een meisje....
Ik denk dat iedereen dat wel heeft Als jullie het een mooie naam vinden en er blij mee zijn gewoon doen hoor jullie zijn tenslotte de ouders die het constant moeten zeggen. Snap je twijfel wel over het gedeelte wat zullen anderen er van vinden. Wij waren ook erg snel met een naam, en wij vinden het een hele mooie naam maar af en toe heb ik ook een twijfel wat zullen anderen er van vinden??????? Meis gewoon doen
Vince, Senn en Jess.....en vooral Senn, erg leuk! Ik ben zelf geen fan van Dani, maar dat komt omdat ik namen die eindigen op i/ie/y niet mooi vind. Wij twijfelen ook enorm over 2 namen. We nemen nog geen besluit, we besluiten als de kleine er is.
Eigenlijk nooit stil gestaan bij deze naam. Ben er helemaal weg van haha . We houden het bij 2 kindjes, maar in geval van een 3e beebje zou ik deze naam zeker onthouden. Mijn mening; doen!
Ik herken je probleem! De namen die ik bedacht vond mijn man niet zo en de namen waar hij mee kwam vond ik niks. De naam die we nu hebben is niet meer uit ons hoofd gegaan maar ook ik begin nu te twijfelen. Bij mijn zoontje (Jason) had ik dit helemaal niet, dus kan er echt over piekeren..Vooral over wat mijn familie etc van de naam vind en of dit ju echt de meisjesnaam is die we voor onze enige dochter willen. Wat me wel helpt is om haar naam te visualiseren, heb een canvasdoek gemaakt in de kleur van het Kamertje met daarop haar naam en die boven het wiegje in onze slaapkamer gehangen, kijk er dus best veel naar en begin er al aan te wennen Ik vind Dani ook een erg leuke naam, wat is de betekenis? Daar let ik zelf namelijk heel erg op! Vond eerst de naam Emily heel mooi maar dat betekent rivaal en dus kiezen we die niet ook Rachel vond ik mooi maar dat betekent vrouwelijk schaap.