Enorm gefaald

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rogne, 25 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Lieve meiden,
    Ik heb zojuist besloten dat ik bij mijn vriend wegga tot de kleine er is in ieder geval. I vind het erg moeilijk maar ik ben de vernedering zat. Het is ook geen goed voorbeeld van mijn zoon die zijn papa nu gaat slaan als hij ziet dat ik verdrietig ben. IK zeg dan niet doen, papa is ook leif voor jou. Hij zegt dan, ja voor mij wel maar niet voor jou. Net zijn kamer gefixed, maar ja er zijn veel belangrijke dingen. Heb het helamaal ghad na 4 jaar gezeur, vernedering en drama. Voelt als enorm falen, ik heb met man en macht geprobeerd om ons gezin bij elkaar te houden en eigenlijk had ik al moeten weten bij de tweede dat hij dat alleen deed omdat ik het wilde toen k vroeg wanneer mijn spiraal eruit zou gaan en hij zei jou feestje..... Jullie horen nog van mij

2. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Dapper dat je voor jou en je kleintjes kiest, knap van jou! Voor het laten slagen van een relatie heb je er twee nodig, als hij niet mee wil werken/aan zichzelf wil werken houdt het op. Het is geen falen als je dan voor jezelf kiest. Ik wens je veel geluk en sterkte!

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het juist super sterk dat je voor jezelf en je kinderen kiest, dat getuigd van kracht en niet van falen!

4. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Ik zit nu bij mijn zus en mijn zoontje is bij opa en oma logeren. Had zeker 20 harde buiken vandaag dus moet nu met paracetamol op de bank gaan liggen van vk. Nu heb ik weer een beetje rust. Mijn vriend heeft natuurlijk al gebeld met allemaal excuses, maar dat had ik al verwacht.:(

5. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ik vind het heel knap en dapper van je dat je voor je ongeboren kindje en zoontje kiest. Ik zou er wel heel goed over nadenken of je terug zou moeten gaan, want vernedering etc is niet fijn en zeker geen goed voorbeeld voor kinderen. Ik wens je heel veel kracht en liefde toe en dat je doet waar jij je goed bij voelt.

6. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    lieve dames, bedankt voor jullie reacties. Echt fijn om te lezen. Nu kan ik op mijn gemak wat meer vertellen over het voorval. zonder typfouten. Mijn vriend voelt zich belazerd omdat hij toen hij mij in 2009 leerde kennen ik heel actief was, veel las en net was afgestudeerd. Nu 6 jaar later en zwanger van ons tweede kindje (waar ik super blij mee ben :) ) ik verschillende banen heb gehad, nu inmiddels al sinds april vorig jaar thuis zit vanwege geen contract verlenging, geen tijd meer heb om te lezen, omdat ik met ons zoontje bezig ben en het huishouden en 's avonds op ben. Hij vindt me niet meer sexy en intelligent en vindt dat ik stil sta qua ontwikkeling.... Ik vind dit onzin, je kunt niet stilstaan als je kinderen hebt, er is iedere dag wel weer een andere uitdaging, misschien lees ik niet, maar dat maakt mij niet minder intelligent. Hij heeft me al verschillende keren zwangere draak genoemd, gezegd dat hij met de tweede heeft ingestemd omdat IK dat zo graag wilde....yeah right, je moet het doen omdat je het zelf ook wil.... hij had beter een vrouw met grote borsten en minder intelligent kunnen gaan aangezien ik toch niets meer doe volgens hem en we geen gespreksstof hebben....( dit zijn zijn woorden) Hij vraagt nooit hoe mijn dag is en ik mag alles alleen doen, ook uitjes met mijn zoontje (dierentuin, strand, speeltuin, kermis etc.) hij gaat nooit mee want hij heeft er nooit zin in. We zijn alleen nog maar samen voor onze zoon volgens hem. ik ben blij als je weg bent, kan ik ontspannen zegt hij. In het weekend gaat hij vaak weg naar vrienden of zit hij spelletjes te doen achter zijn laptop. Ik heb mijn diploma's volgens hem gekocht, want dat is toch te moeiljik universiteit..... Dat kreeg ik vanochtend over me heen. Oja, ik moest ook nog cursussen gaan volgen zodat ik een baan kon krijgen....maar ja je bent nu natuurlijk zwanger, zegt hij dan op zo'n toon van dit is je volgende excuus. Dit terwijl het nu toch echt zwaar wordt en ik moeite heb met de weeklijkse boodschappen die ik moet doen, want dat is mijn taak volgens hem (hij heeft ook geen rijbewijs). Oja en we hebben geen seks, maar ja dat lijkt mij logisch, ik kan geen knop omzetten als zwangere draak die niet sexy en interessant is.....Dit zegt hij al maanden. Vanochtend zei hij nog, ik heb al vaker gezegd dat je maar weg moet gaan en ik hou zoveel van je dat ik je er nog niet heb uitgetrapt.....Ja, nu ben ik dus weg, dit kan niet.

7. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Jeetje meid, wat een hork is het, Sorry hoor. Dit verdienen jij en je lieve zoontje toch niet. Het is goed dat je weg bent gegaan hoor. Rust is nu even heel belangrijk. Ik wens je heel veel sterkte meid, en pas goed op jezelf😘

8. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wow ik weet even niet goed wat ik moet zeggen. Ik zeg niet vaak dat iemand beter weg kan gaan maar dit klinkt echt niet goed.
    Ik denk dat je de goede stap hebt genomen. Vooral voor je kinderen.

Heel veel sterkte

9. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Oooh jeetje, meid! Wat een droeftoeter zeg! Ik weet niet waar die kerel last van heeft maar terecht dat je voor jezelf en je kindjes hebt gekozen. Het zal ongetwijfeld niet van de een op de andere dag gekomen zijn maar deze opmerkingen zijn echt niet meer grappig. Ik zou me ook ongelukkig gaan voelen hierbij.

Je verdient veel beter dan dit! p.s. ik heb niet eerder gereageerd maar wel meegelezen, ik vind het enorm knap/dapper van je dat je deze beslissing gemaakt hebt.

10. Snoep

Snoep Niet meer actief

Dapper en wijs besluit, van zo iemand in zo'n relatie zul je nooit gelukkig worden. Tenzij hij zelf duidelijk in de spiegel gaat kijken en zich veranderd in z'n gedrag.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

11. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Wauw, wat een ongelooflijk jaloerse hork is dat!

Zo te lezen kampt hij met lage eigenwaarde en is zo onzeker als maar kan. Hij trapt jou de grond in zodat hij zich beter kan voelen. Bah! Waarschijnlijk is hij erg jaloers op wat jij doet en kán!

En wat ongelooflijk dapper dat je de stap het durven te zetten!! Heel veel sterkte meid x

12. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Zo meis wat heftig wat jij allemaal te horen krijgt zeg ik kan na het lezen van dit verhaal alleen maar zeggen dat je echt heel erg trots op jezelf mag zijn dat je bent weg gegaan en de juiste keus hebt gemaakt voor je kindjes. Ik zou ook zeker zeggen niet weer terug gaan (dit verdient niemand) ik weet dat het makkelijk praten is want hij is wel de vader van je kinderen. Maar als vriend is hij een waardeloze zak (sorry voor dat woord maar ik meen het wel) want hij behandelt je zoals je niet behandelt hoort te worden je verdient beter dan dat.

13. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Super dat JIJ wel je verantwoordelijkheid neemt voor je zoontje en baby!
    Kan de vader van de kinderen een voorbeeld aan nemen.

Hier zwaar het ook is heb je er denk ik goed aangedaan wat je hebt besloten want niemand verdient dit en jij verdient beter!

Heel veel succes in de toekomst en laat die sukkel (sorry) in z'n sop gaar koken!

14. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Goede zet, kies nu maar voor jezelf en je kindjes.
    Hij verdient jou niet, dat moge duidelijk zijn.

15. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Falen? Je faalt pas als je na je bevalling terug gaat naar die lamlul... Je hebt nu juist een hele goede beslissing genomen. Hoe kóm je er eigenlijk op dat je faalt als je weggaat? Snel uit je hoofd zetten hoor! Sterkte en succes de komende tijd.

16. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

11 jan 2016
    273
    0
    0
    WoW wat een eikel zeg
    Je hebt echt de goede keuze gemaakt, ik hoop dat hij het je niet al te moeilijk gaat maken

Sterkte de komende tijd!

17. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Oef, wat een zak hooi...! Denk dat er maar eentje van jullie zich belazerd mag voelen omdat 'ie ooit met de verkeerde in zee gegaan is, en dat ben jij. Neem tenminste aan dat het bij jullie kennismaking in 2009 nog niet zo'n eikel was. Wat een zielig figuur zo te lezen, zo z'n zwangere vrouw en de moeder van z'n kind in de grond trappen, hij moest zich gaan schamen! En nu met excuses aan komen zetten, pfff je moest toch weg van hem want dat kon hij lekker ontspannen? Nu, dan zit 'ie nu vast heel lekker ontspannen en kan jij tenminste ook weer tot jezelf komen zonder zo vernederd te worden. Ik wens je heel erg veel sterkte de komende tijd en veel geluk in de toekomst!

18. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Hoi Jessi79, het voelt als falen in de zin dat ik het heel graag anders had gezien, een leuk gezin met een lieve papa en mama. Mijn ouders zijn toen ik 5 was gescheiden en voor ons was het toen heel lastig omdat ik mijn vader toen niet veel zag dat was door de rechter bepaald (dat was vroeger in de 80ter jaren zo). Ik heb een super lieve vader en vond dat heel moeilijk. Ik heb het gevoel alsof ik mijn zoontjes (zoontje en zoontje in buik) zo de vader ook ontneem en in die zin dan faal. Terwijl zij hun papa gewoon mogen zien natuurlijk, maar dat is het gevoel. Hen in deze situatie laten zitten is helemaal niet goed, dan krijgen ze straks allebei een slecht voorbeeld en dat wil ik niet. Dus daarom is het toch beter om weg te gaan voor mij maar ook voor mijn zoontjes. Helaas.....:(

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    #19 jessy77, 26 jul 2016
    Laatst bewerkt: 26 jul 2016
    Voor wat betreft intelligentie; je durft voor je eigen welzijn en dat van je kinderen te kiezen. Daar heb je een sterke, modige en slimme vrouw als jij voor nodig. Hij daarentegen kan zich blijkbaar alleen beter over zichzelf voelen wanneer hij anderen naar beneden kan halen. Geeft alleen maar aan hoe simpel hij eigenlijk is en dat zijn IQ niet verder reikt dan dat van een poffertje. Jij hebt het over falen, ik zie het juist als een hele grote overwinning van jou waar je verdomd trots op mag zijn. Sterkte en jij komt er wel hoor!

20. Eke84

Eke84 Actief lid

17 apr 2015
    255
    25
    28
    Je zoontjes zullen meer aan een single gelukkige mama hebben dan één die over zich heen laat lopen en zich laat vernederen.
    Dus zie dit ook niet als falen dat je weg gaat. Voor je kinderen is dit het beste!

Deel Deze Pagina