Na NOD opeens weinig/geen symptomen meer, wel 2 positieve testen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Monet, 9 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Nou, jullie zullen wel denken: weer 1 van de zovelen topics over geen symptomen..maar hier ligt het ietsje anders.

De dagen voor nod duidelijke symptomen dat het weer raak is, waaronder misselijkheid en steekjes in m'n buik en weeeig gevoel, vaak plassen.. ik ben inmiddels aardig bekend met de beginfase van zwanger zijn (zie onderschrift) dus ik voelde wel al aan dat ik positief zou testen.. goed, 2 positive testen verder. Vrijdag 1e keer, vanochtend 2e keer.. geen twijfel over mogelijk, ontzettend duidelijke streep! Die van vandaag zelfs tikkeltje donkerder. Maar vanaf vrijdag heb ik opeens bijna geen symptomen meer.. niet meer misselijk geweest ook.. alleen gister wat rommelende darmen en dat is het wel..

Ik weet dat symptomen pas vanaf 5 weken of zelfs later kunnen opkomen maar het feit dat ik voor nod wel duidelijke symptomen had en nu opeens dan niet meer, vind ik wel apart. Ben zo bang dat het weer fout gaat... maar dan had de test van vanmorgen ook wel lichter moeten zijn al denk ik? Bij mijn miskramen waren de testen al vanaf het begin ontzettend licht en ze liepen niet op.. Dus dit is weer iets nieuws voor mij..

Ik weet dat er dan vaak wordt gezegd: wees blij dat je nog nergens last van hebt. Maar gezien mijn geschiedenis en het feit dat als er opeens geen symptomen meer zijn foute boel betekent, wil ik het liefst gewoon van alles voelen in m'n lijf. Maar goed. Die keren bleven de testen dan ook licht, dat is nu dus niet zo.

2. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap je gevoel en vooral gezien je verleden.
    Het klinkt misschien een beetje zweverig maar ik heb t gevoel gehad dat mijn lichaam me probeerde te 'vertellen' van: hallo!! Er is wat gaande in je lichaam. Ik had 10 en 11dpo 's nachts enorme zweetaanvallen en overdag wat duizelig en slecht zien. 11dpo een positieve test en vanaf toen eigenlijk geen klachten meer gehad.
    Ook ik ben zo iemand zonder symptomen en dat maakte me wel onzeker, elke echo denk ik.. zit het er nog wel?? Je mag je gelukkig prijzen zonder kwaaltjes maar aan de andere kant voel je je helemaal niet zwanger en is t moeilijk te beseffen.
    Ik ben inmiddels 3 goede echo's verder en het begint wel door te dringen dat het echt is nu 😜
    Ik ga voor je duimen dat deze baby een plakker is!!

3. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Ja iemand vertelde mij ook idd dat ik misschien in mijn lijf veel heb meegekregen van de innesteling en dat het nu ff "stil" is en straks weer losgaat haha.. bij m'n dochtertje had ik ook volgens mij niet gelijk allerlei symptomen. Die kwamen na een week geloof ik... maar vond het zo vreemd dat ik wel misselijk was steeds en opeens vanaf nod niet meer..

Moet zeggen dat als ik zoals nu op de bank lig 's avonds, ik wel het een en ander voel in m'n buik... ik moet ook zeggen dat ik er wel vertrouwen in heb omdat ik (op de zw van m'n dochtertje na dan) bij al m'n miskramen nog nooit zo'n donker 2e streepje heb gehad.. niet dat dat betekent dat het goed blijft gaan natuurlijk maar het ziet er al wel wat positiever uit... ik hoop zo dat dit een plakker is...

4. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat het streepje donkerder wordt is een goed teken. Je lichaam kan je voor de gek houden, dat weten we allemaal maar ik vind dit positief klinken. Ik duim voor je!

5. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    bij mij begonnen de symptomen met 7 weken dus het zegt nog nog niks
    me eerste zwangerschap nergens last van gehad niet een zwanger gevoel
    maar toch goed gegaan

symptomen zeggen niks over de zwangerschap of die goed of slecht gaat

je testen lopen op dus dat is een goed teken

6. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Klopt hoor. Ik ga nu niet meer testen..

Ging mij er voornamelijk om dat ik voor nod wel symptomen had oa misselijk enz. En opeens na de test bijna niks meer... maar stond net wel te kokhalzen van een banaan en vervolgens boven de wc gehangen haha

7. Noorie

Noorie Niet meer actief

Hier ook voor nod misselijk en gevoelige borsten en paar dagen na nod was het over.. het resultaat is nu ruim 3.
    Ik werd daar heel onzeker door, en gezien jou verleden snap ik dat helemaal.
    Hoop op een goede zwangerschap!

8. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Ik ga morgenochtend opnieuw testen. Test moet of donkerder zijn of even donker maar sowieso niet lichter natuurlijk

9. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Bedankt voor je reactie... ik heb wel wat rommelende darmen en steekjes soms maar ja kan van alles zijn

10. Noorie

Noorie Niet meer actief

En getest? Spannend hoor..
    Steekjes had ik trouwens ook.

11. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Ik heb weer getest.. test lijkt even donker.. sowieso niet lichter... Dus ik heb weer goede moed... laat misschien nog m'n hcg prikken en als ik zie dat die oploopt, durf ik de vk wel te bellen volgende week voor een eerste echo... heb weer ietsje meer vertrouwen nu

12. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik snap dat je je druk maakt maar het kan best dat je even last hebt gehad van symptomen en je lichaam er gewoon snel aan gewend is. Kan ook best dat je over een paar dagen hele andere symptomen krijgt of even niks.
    Je kan niet uitgaan van het verdwijnen van symptomen om te weten of het goed of niet goed zal gaan.
    Probeer je dus niet te druk te maken :) (hoe moeilijk dat ook is)

Edit; sorry! Met het nieuwe forum gaf hij op mijn mobiel aan dat dit een topic is wat ik nog niet hen gelezen.. Nu ik kantel zie ik pas dat dit al een week oud is.

13. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Na 4 miskramen kan ik wel persoonlijk zeggen dat het wegvallen van symptomen foute boel betekent. Dus wat je zegt klopt niet helemaal (althans voor mij dan)

Maar goed, heb me de afgelopen periode wel zwanger gevoeld.de ene dag wat meer dan de ander. Morgen de eerste echo dus ben erg benieuwd.

14. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hee meid,
    Ook in een goede zwangerschap komen en gaan symptomen. Je kunt er echt geen peil op trekken. bij de goede zwangerschap werden de symptomen met 6 weken echt erger, intenser. Maar ook onregelmatig.
    Succes met de echo vandaag. Duimen draaien.

15. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.865
    113
    Vrouw
    Spannend hoor, gezien je onderschrift! Hoe was je echo?

16. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Lief dat ernaar gevraagd wordt.

We hebben gister een goede echo gehad. Kloppend hartje gezien!! Heel erg blij. We zijn er nog niet en het blijft spannend maar ik probeer vertrouwen te hebben.

17. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.865
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat jullie een goede echo hadden! :)

18. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat fijn :)

Jij kent je lichaam sowieso natuurlijk het beste. Bij mij was het juist andersom. Bij mijn mk had ik enorm veel symptomen en kwamen we er bij 12 weken achter dat het al vanaf 5 weken niet goed was en bij mijn goede zwangerschap voelde ik me juist helemaal top en geen symptomen. Vandaar dat ik zei dat het ook kon zijn dat je het nu niet hebt bij een goede zwangerschap. Bedoelde er niks verkeerds mee.

Deel Deze Pagina