Zwanger door verminderde pilwerking warm land?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamatje77, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hallo allemaal,

Heb me net aangemeld. Wij gaan als het goed is volgend jaar voor een kindje. Nu slik ik nog de pil. Maar de kriebels zijn er al wel hoor...En heb een vraagje...misschien dat jullie het herkennen. Ben op vakantie geweest naar een erg warm land, gebruik de pil en heb hem daar doorgeslikt omdat ik niet ongie wilde worden. Nu is het daar wel erg warm natuurlijk en qua bewaren van de pil, zat de temperatuur erboven. Ook zat er een fors tijdsverschil in met nederland. Maar naar mijn idee wel goed ingenomen. Nu al een paar dagen ben ik supermoe, schijn ook anders te reageren, wat sneller kribbiger, drink niet veel meer dan normaal maar moet vaker plassen, ben superduizelig, af en toe misselijk en heb af en toe een raar gevoel in me buik, aangekomen en andere stoelgang, mijn hartslag zit op 92 per min. Vraag me af of ik dus misschien de kans er in zit dat ik misschien al wel zwanger ben. Want denken jullie? Had al wel een testje gedaan, maar die was negatief, misschien nog te vroeg getest? 9/7 ben ik begonnen met de eerste nieuwe strip, laatste was 29/7 en toen meteen aan de nieuwe begonnen dag erna en de laatste is nu 19/8 die ik in moet nemen dan is in principe me stop week weer.

Groetjes van mamatje77

2. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik denk dat het wel mee zal vallen, en dat je je zo voelt omdat je de stopweek hebt overgeslagen.

3. Bloem1983

Bloem1983 Lid

14 aug 2008
    20
    0
    0
    Administratief medewerker
    Rotterdam
    Hoi!

Ik voelde me ook altijd niet zo lekker als ik de pil doorgeslikt had.
    Het lijkt me niet heel waarschijnlijk dat je zwanger bent.
    Vertrouw je het niet, dan gewoon nog ff een testje er tegenaan gooien ;)

X Bloem

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Hoi,

Ik heb weleens vaker dat ik de pil doorslik, maar heb me nog nooit zo duizelig gevoeld of klachten ervan gehad. Nu al voor de 5de dag duizelig en de andere klachten zijn ook nog steeds aanwezig. Ben naar de huisarts geweest en die heeft voor de zekerheid mijn oren bekeken, maar heb geen oorontsteking of zo, ook even mijn bloeddruk laten meten en die was ook netjes. Ik dacht misschien kan het aan aan 1 van beiden liggen, maar dus ook niet. Ben ook steeds met vlagen misselijk en ren me suf naar het toilet om te plassen. Was gisteren al om 9 uur in slaap gevallen en werd pas om half 2 in de nacht weer wakker op de bank hihi. En vanmorgen om 8 uur eruit voor de kids, maar ben nog moe. Dus ik weet het allemaal niet hoor. Volgens mij is het nog te vroeg om te testen...Mijn jochie zei ook al mama je buik is dikker je hebt een baby in je buik. Nu weet ik dat hij graag een broertje of zusje wil hebben. Maar dat ik een prille miskraam heb gehad, wist hij niet dat ik zwanger was, dat zei hij inene zelf, dat ik een baby in me buik had....Bij mijn jochie had ik bloedarmoede en moest ik aan de staalpillen. Zelfs die hielpen toen niet veel...Ik weet dat ik 3 augustus eigenlijk mijn ongie moest hebben, maar had hem dus doorgeslikt, nu ben heb ik mijn vruchtbare periode al vrij snel na mijn ongesteldheid, in die periode nu hebben we wel gemeenschap gehad, vaker dan 1 keer dat we op vakantie waren. Mijn laatste pil moet ik nu de 19de innemen, dus kan daarna pas testen volgens mij.

Liefs van mamatje

Deel Deze Pagina