Hallo meiden! Hoop dat met iedereen alles goed gaat. Ik lees de hele dag mee inmiddels. Ik heb een keer een topic geopend en bleek inderdaad zwanger te zijn, nog steeds. Ben hondsberoerd, maar kan er wel lekker van genieten, gelukkig. Alleen we moeten het nog iedereen vertellen maar daar wachten we nog even mee. Alleen nu even voor mijn vriendin, want ik heb nergens verstand van. Ze blijkt 3 a 4 dagen overtijd te zijn, en heeft al 5 testen gekocht en gebruikt! Dure grap dus. En ze heeft alle zwangerschapssymptonen. Alleen ze durft niet naar de huisarts toe, zelfs niet naar die van mij toen ik dat aanbood. Ik heb aan haar gevraagd of ze altijd regelmatig ongesteld is, en dat bleek zo. Ze had wel wat krampjes die lijken op een ongi, maar er komt maar niks. En haar tepels lijken nog groter dan de mount everest, net als die bij mij. Het zijn maar 3 dagen, maar ja 3 dagen kan goed zijn toch? Als je regelmatige cyclus hebt? Wat zouden jullie doen? (Ik weet niet of ze een kinderwens heeft, maar zou wel super zijn, want dan zijn we ongeveer gelijk bezig, met 1 of 2 weekjes verschil.) In ieder geval bedankt!
Als eerste: van harte gefeliciteerd! Misschien kan ze nog een dag of 5 wachten en dan nogmaals testen, vaak is het zwangerschapshormoon dat een positieve test aangeeft, dan wat hoger. xxx
Dag kulleke, Ik kom juist van dokter en die zei dat een test pas positief test als je ongeveer drie weken zwanger bent. Misschien ben je hier iets mee. Groetjes en proficiat met je zwangerschap.