Hoi hoi, Sinds gister heb ik best vaak last van borrelende darmen. Op dit moment dus ook veel. Ik vroeg me af wie hier ook ervaring mee en zwanger is. Kwam dit tegen op het internet: Zwangerschapsverschijnselen Ben je zwanger dan zal je merken dat al heel gauw zwangerschapsverschijnselen komen, zoals: Moe, moe en nog eens moe, je wilt alleen maar slapen. Last van misselijkheid en/ of overgeven. Je eet en drink patroon kan veranderen. Je kunt om de kleinste dingen plotsklaps huilen. Veel plassen. Pijnlijke borsten. Borrelende darmen. Een vage zeurende pijn in de onderbuik. Liefs Vanilia.
He Maisy, Heb jij dit ook gehad? Je bent nu voor de 5e keer zwanger dus ik vraag het aan een echte kenner Nog gefeliciteerd heh.
Nou ik heb wel bij de laatste 2 in het begin erg diarree gehad (jammie ) en dus behoorlijk borrelende darmen ja. Thnx
Diarree heb ik dus ook.... bijna elke dag En soort spierpijn in buik, vooral rechtsonder. Verder voel ik me toppie
Ja, ik hoop het echt... Heb geen test in huis (ben best trots op mezelf). Ik heb mezelf voorgenomen om pas te testen als ik 3 dagen overtijd ben. Maar ik laat het weten
Jeetje Ready en Linda ik ga nu bijna geloven dat ik zwanger ben Jullie hadden dit dus ook voor/tijdens jullie NOD en zwanger? Nou over een paar daagjes weet ik meer. Spannend hoor! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Geniet ervan! Hoop dat ik na jullie volg Liefs Vanilia.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook rommelende darmen en vorige maand had ik deze ook, dus dacht... YES het is raak... niet dus mijn huisarts zei dat dit ook gewoon een voorbode van je menstruatie kan zijn, ookal dat het niet eerder een kwaal is geweest. Deze maand heb ik helemaal nergens last van dus zal ik wel weer naast de bekende pot......... We hebben trouwens dezelfde banner hihi
Had er ook last van hoor. Stond er nog al van te kijken. Had normaal altijd een regelmatige stoelgang(om het maar netjes te zeggen) en nooit ergens last van. Nu in ene erg opgeblazen en veel geborrel met ook nog eens diaree. Wist toen niet dat het een zwangerschaps verschijnsel was. Las ik pas later. Dusse, hoop voor je dat het raak is, suc6 met wachten, nog 4 daagjes toch? ( als je het uithoud )
Vanilia ik had niet het idee dat het een zwangerschapsverschijnsel was. En was dan gisteren ook verbaad dat mijn test positief was. Ik was woensdag dan ook al bruine afscheiding gehad en dacht we gaan naar de volgende ronde. Ik ben nog steeds niet gerust over die spierpijn in mijn buik. Maar wie weet Vanilia is het bij jou ook raak ! xx
Ja, durf bijna nergens op te hopen omdat ik bang ben voor een teleurstelling. Wist ook niet dat het een teken kon zijn, kwam het per ongeluk teken op het internet. Toen heb ik het maar even hier gevraagd en omdat ik er zelf ook last van heb. Morgen moet ik ongesteld worden dus afwachten maar... Netta ook spannend voor jou!
Oh ja Linda, spierpijn in /rond de buik schijnt normaal te zijn. De baarmoeder is zich aan het uitdeien en de banden die voelen dit. Daarom kan er een spierpijn ontstaan.
ja zeker spannend maar heb al nieuws..... is gekomen nog te vroeg ook, duidelijker kon het me niet gemaakt worden dus... en jij?