Te vroeg getest??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 25 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo, ik had even een vraagje...ik heb een regelmatige cycles en zou vandaag dus ongesteld moeten worden maar dat kan natuurlijk morgen ook nog wel..maar ik heb nog geen enkele tekens van een aankomende ongesteldheid (behalve gevoelige borsten) Ik had het gevoel dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn door bepaalde symptonen o.a. dat ik aldoor een vage misselijkheid voel maar niet dat ik moet overgeven of nix kan eten ofzo..nou heb ik vanmorgen negatief getest :cry: zou dat te vroeg kunnen zijn :(:
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Het zou best kunnen zijn dat je nog wat te vroeg getest hebt. Mss binnen een 3-tal dagen nog eens opnieuw testen als je duivels er niet zijn.
     
  3. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Je kan best te vroeg getest hebben.. wacht nog 2 dagen af, je hebt immers een regelmatige cyclus.. als je dan nog niet ongie bent geweest, zou ik weer testen, dan zou er toch echt wel enige sporen te ontdekken zijn dat je zwanger bent..

    Succes!

    Groetjes Kalush
     
  4. Niet meer actief

    bedankt voor jullie reacties! ik dacht zelf namelijk dat je nu al wel kon zien op de test ook al is het heel licht..nou dan wacht ik nog even af of ik wel ongesteld word of niet..ik hoop het niet natuurlijk!!
     
  5. Niet meer actief

    trouwens ik hoor mensen ook wel eens over een tampontest...doe je dan gewoon een tampon in om te kijken of het er aan komt??
     
  6. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja, als de tampon iets rood is, weet je dat de duivels er aan zitten te komen, als je niks ziet, kan het nog wel even duren.. (misschien wel 9 maanden.. ;)

    Succes!

    Groetjes Kalush
     
  7. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wat spannend voor je zeg,ik ga voor je duimen dat je over een par dagen wel een positieve test hebt ;)
     
  8. Niet meer actief

    ik heb het even gedaan en er zat nix op..ik heb het er nog verder in gedaan dan ik normaal doe maar er was nix te zien!
     
  9. Niet meer actief

    dank je palmie! dat vind ik lief van je!!
    hoelang kan het dan duren als je nix ziet bij de tampontest?
     
  10. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    spannend hoor!!!
    ik hoop voor je dat de :evil: :evil: wegblijven!!!
    *duimduimduim*
     
  11. Niet meer actief

    ik hoop het ook!!! ik laat het nog wel weten..maar zal vast wel ongesteld worden...ik heb altijd het gevoel dat zwanger worden alleen anderen overkomt..gek is dat he?
     
  12. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik vind dat niet gek hoor ik heb dat ook,heb tot nu toe nog maar weinig geluk gekent in mijn leven en ik heb ook zoiets van tja dit zal ook wel niet voor me zijn weggelegt! :cry:
     
  13. Niet meer actief

    Nou ik hoop voor je dat het je gauw lukt!! Hopelijk deze maand!!...ik mag ook nog niet echt klagen want ik ben nog maar net bezig!! Sommige doen er heel lang over dus ik wacht rustig af....en kijk wel hoe lang het duurt...
     
  14. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    Dan kunnen we elkaar een handje geven meis.....

    xxx Brigitta
     
  15. Niet meer actief

    Ik ga denk ik ook maar beginnen met die tarwekiemoliecapsules als ik ongesteld ben geweest...misschien helpt het..
     
  16. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nou Bissie maar we geven de moed niet op hoor en ik ga vreselijk voor je duimen,voor jou natuurlijk ook Laura en voor alle andere dames!!

    Heb ook de tarwekiemcapsules gehaald ;)
     
  17. Niet meer actief

    Zo is dat! Komt wel goed! Ik zal ook voor jullie duimen dat het deze maand mag lukken!!... Hoe duur zijn die pillen eigenlijk??
     
  18. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    Lief van je Palmie.... :)

    Uhm uhm over welke pillen hebben we het?

    xxx
     
  19. Niet meer actief

    Over de tarwekiemoliecapsules;) (mond vol:p) DAt schijnt het zwanger worden te bevorderen dus is het proberen wel de moeite waard dacht ik... ik heb trouwens wel al 1,5 week van die krampen dat je even denkt dat je ongesteld word maar dan komt er nix...iemand ervaring mee??
     
  20. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    Hmmmmmm ik denk dat ik ook maar eens langs de drogist ga....... ;)
     

Deel Deze Pagina