hey, ben een paar dagen overtijd en heb vanmiddag een testje gedaan met een heeeeeeeeel vaag lijntje, wat na een tijd ietsje duidelijker werd. probeer al de hele week mezelf niets wijs te maken (ben zo moe doordat ruzietje op het werk me veel energie kostte, van de stress ben ik nog niet ongi). maar nu in bed met dat vage lijntje gaan mijn gedachten toch met me op de loop. wat als... kan het bijna niet geloven! zou het echt? ik zou het zo graag aan mijn zusje en moeder vertellen die ook verdrietig voor me zijn. maar ben tegelijkertijd ook zo bang voor de teleurstelling als het toch niet zo blijkt te zijn.. pffff en dan morgen weer werken! welterusten allemaal!
vervelend dat je zo in twijfel bent en nog geen zekerheid hebt maar je bent nog niet ongi en misschien word je dat pas weer over 8 maanden. Probeer van de week nog een test te doen en dan is je test misschien wel duidelijk heel veel sterkte
ja meis in principe zeggen ze dat als je geen hcg hebt je ook geen streep kan hebben. maar als je zo twijfelt (wat ik ook deed) maak je toch even een afspraak bij de ha? heb ik ook gedaan. kijk maar in mijn album zo zag mijn eerste test eruit en toen ben in de maandag erop even naar de ha geweest om het te bevestigen. gr mik
vanochtend weer een testje gedaan en we zagen nu echt een streepje, nog vrij licht, maar geen twijfel of het een streepje is. morgenochtend nog een clear blue, maar ik begin het langzaam te geloven!
Een streepje is echt een streepje hoor. Zoals eerder gezegd, zonder hcg komt hij niet te voorschijn. Bij deze alvast een voorzichtige felicitatie. Groetjes, Elvira
whaaaaa! net de clear blue gedaan en er stond: Zwanger ik vind het nog steeds zo raar! thanx voor alle felicitaties meiden! liefs, lauwie
Tja, een streep is een streep, hoe vaag ook. Een streep krijg je alleen als je HCG in je lichaam hebt dus ik denk dat je zwanger bent. Waarschijnlijk nog maar net 4 weken? Vandaar het vage streepje, had ik ook toen ik ontdekte dat ik zwanger was.