nog 3 dagen en dan kan ik testen. ben heeeeel nieuwschierig en heb nog een aantal ovulatietesten in huis liggen. zal ik (uit nieuwschierigheid) een test gebruiken? Ik heb weleens gelezen dat hij zwangerschap kan aantonen? Gewoon eens proberen? Kijken wat tie aangeeft?
Ik zou gewoon een zwangerschapstest kopen en die doen. Bij een ovulatietest weet je het toch echt niet 100% zeker omdat het geen zwangerschapstest is.
Ik heb het vandaag ook gedaan omdat ik geen testen in huis heb. Mijn ovulatie testen gaven 2 dikke strepen iedere keer maar ja nu wachten tot ik om de echte testen kan. Succes
maar dan weet je nog niets meid! Negatief hoeft niet te zeggen dat je niet zwanger bent, en positief ook niet dat je wel zwanger bent...(al verschillende verhalen gelezen over zwanger/ovutesten) ik zou rustig je nod afwachten....
hahahaha, zo leuk al die verschillende antwoorden. tja ik ben wel nieuwschierig.....ik denk dat ik het gewoon voor de lol doe. hen toch nog testen genoeg. heb ook zwangerschapstesten liggen maar dat vind ik zo zonde (heb er daar maar 2 van) Fleur1 spannend! wanneer ga je echt testen?
ik kan pas donderdag om testen hier op het dorp zijn ze niet te halen helaas dus heb er flink de baal erin.
nou volgen mij ben jij zwanger hoor! Ik niet heb net getest mijn ovu test geeft maar 1 streepje aan. jammer..... we wachten het maar weer af!
Ik zou ook wachten tot mn NOD of gewoon testen met een zwangerschapstest. Mocht hij wel positief zijn dan kan het nog fout gaan.
dat zegt nog helemaal niets hoor! Hopelijk word je niet ongi en ben je gewoon harstikke zwanger! [-o<
lief van jullie! we blijven hopen. maar stiekem van binnen denk ik dat ik niet zwanger ben, omdat ik overal lees dat alle vrouwen een positieve ovulatietest hadden die zwanger bleken te zijn. we zien wel. (ik ook met mijn nieuwschierige gedoe) hihi
Maakt echt niet uit hoor! Want het kan mis gaan tot 12 weken. Dus het maakt niet uit of je nou een paar dagen voor je NOD test, want het heeft zich dan al "goed" ingenesteld.
dat word duimen dan met zijn alle op naar de donderdag. En ik lees ook inderdaat hele dubbele verhalen op de ovulatietest als zwangerschapstest. Maar we zullen geduldig moeten wachten dames
Tot je NOD heb je nog een te grote kans dat het misgaat. Dat lees ik hier juist overal op dit forum. Mis gaan kan het ook als je 30 weken bent of nog langer. Alleen is die kans minder groot. Maargoed iedereen moet het lekker zelf weten wat ze doen.
Nee hoor, volgens mij is het echt onzin. Mensen hebben vaak een gemiste miskraam, ze zijn dan wel zwanger maar de innesteling is al heel snel fout gegaan en zijn gewoon op hun NOD ongi of misschien 1/2 dagen daarna of daarvoor, maar testen volgens mij ook niet positief, omdat het niet goed ingenesteld is.
Ik zal het wel eens aan mijn gyn vragen of je dat al kan testen. Ik zou het iig niet willen weten dat ik wel zwanger ben maar dat het door het niet goed innestelen dan alsnog verkeerd gaat. Als die kans dan toch zo groot is en je het kan testen. Maar dat is net als dat iedereen zegt dat ze na de eisprong al aan van alles voelen dat ze zwanger zijn. Dat kan ook pas na het innestelen toch?