Weer 2 weken wachten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yasmin30, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    1
    16
    Net mn ei gehad en nu weer 2 weken wachten totdat ik kan testen. Heb me voorgenomen om nu wat relaxter te zijn. De vorige maand lette ik op elk signaaltje van mn lichaam en dacht zal het wat zijn. Dat heeft geen nut. Je maakt alleen maar jezelf gek.

Dus nu wachten, ik kan op zn vroegst volgende week donderdag testen op 10 dpo. Ik zou graag gewoon willen wachten tot NOD scheelt me ook weer wat centen maar ja ik weet nu al dat het me niet gaat lukken.

Vermoeiend vind ik mezelf.

2. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha daar zul je vast wel niet de enige in zijn.
    ik moet me ook steeds inhouden om nog niet te testen, en om niet 10 keer per dag alle kwaaltjes op te zoeken.
    ik had me net als jij voorgenomen wat rustiger aan te doen, het 'gewone' leven wat meer op de voorgrond en het zwanger worden in de wacht periode wat meer op de achtergrond.
    ik hoop dat je over 2 weken een positieve test hebt!

3. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Heel herkenbaar, ook ik heb net mijn ei gehad en heb de 26e mijn nod. Zo vermoeiend dat wachten. Ik zit volgende week woensdag op 10 dop. Laat de week maar snel voorbij gaan

4. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    1
    16
    In welke ronde zitten jullie?

Wanneer ga je testen Wintersun,op woensdag? of wacht je je nod af.

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    @ yasmin, we zitten in onze eerste ronde. Bij mijn zoontje was ik meteen de eerste keer al zwanger. En weet dat in het verleden behaalden resultaten geen garantie bieden voor de toekomst, maar toch blijft dat door mijn achterhoofd spoken. Moet het loslaten anders is de teleurstelling straks zo groot als ik negatief test.
    Ik wil wachten tot mijn nod, omdat ik bij mijn vorige zwangerschap pas 5 dagen na mijn nod positief testte, maar waarschijnlijk ga ik dat niet volhouden en ga ik woensdag al testen.
    Maar het hangt ook af of ik symptomen krijg, de eerste keer waren die al heel snel een duidelijk aanwezig.

Hebben weer geen fast forward knopje? * zucht"

6. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    1
    16
    oke bijzonder 5 dagen na je nod pas. En wat voor symptomen had je?

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Het begon met vermoeidheid, zo erg dat ik overdag al om 16.00 uur op mij. Werk in slaap kon valen, lag toen al om 19 uur op bed, zo moe was ik. Paar dagen later moest ik ineens om de haverklap naar de wc. En vlak voor ik positief testte leek het wel alsof mijn vorsten een enorme groeispurt hadden gemaakt, was in een paar dagen denk wel 2 cupmaten gegroeid.

Deel Deze Pagina