goed/slecht ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liza1991, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He meiden

Ik loop sinds 1 maand bij fertiliteit , baarmoeder eierstokken slivlies is goed. Hormonen zijn allemaal goed . Zijn er nu nog meer dingen die ze moeten uitsluiten?
    Man heeft nog niet zijn zaad ingeleverd..

Hoop dat iemand weet wat er nu nog kan komen of wat ze gaan doen als dus blijkt dat alles goed is

2. bietje

bietje Lid

1 feb 2013
    81
    0
    0
    Je hebt kans dat ze een HSG onderzoek gaan doen en manlief moet inderdaad zijn zaad laten controleren.

Als alles goed blijkt te zijn gaan een kans berekening maken (nagaan hoeveel procent kans jullie hebben om zelf binnen 2 jaar zwanger te worden). Dan wordt er gekeken naar het kwaliteit zaad, jouw leeftijd en de tijd dat jullie het al zelf proberen. Aan de hand hiervan moeten jullie het dan nog een tijd zelf proberen (ong 6 maanden tot een half jaar). Daarna straten met IUI.

Deze informatie is aan de hand van mijn eigen situatie.....er zit namelijk nog wel iets wat verschil qua ziekenhuizen hoe ze verder gaan.

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Ik moest idd ook een HSG (baarmoederfoto) laten maken en daarnaast een samenlevingstest doen. Dan moet je zeg maar 's ochtends klussen en een paar uur later naar het ziekenhuis, dan halen ze wat slijm weg en kijken ze hoeveel zaadcellen nog leven en actief zijn. Zo zijn ze er bij mij achter gekomen dat ik een cervixfactor heb, dus zaadcellen kunnen niet overleven in mijn slijmvlies rondom de baarmoedermond.

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina