24 dagen geleden vmk gehad met 4 weken heb een cyles van 27 dagen dus 3 dagen van nod. 13 dagen geleden was test na miskraam nog licht positief.
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog van je vmk is hoor. Vooral niet als je test al stukken lichter is geweest. Kan niet dat je hcg weer omhoog gaat als je een vmk hebt gehad. Ze zeggen wel dat je extra vruchtbaar bent na een mk. Zou gewoon morgen of overmorgen nog een x testen. Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor je meis.
krijg gewoon kippenvel jennifer2106 dat zei mijn verloskundige ook al dus zijn we gewoon verder gegaan hihi. donderdag krijg ik mijn cb digitaal binnen daar vroeg mijn verloskundige om.
ja lov23 mijn vriend kwam thuis die is wat handiger met computer dus heeft hem even geplaatst! ik zeg heel voorzichtig bedankt! het voelt wel beter als de vorige keer op de 1 of ander manier
Ik ben heeeeel benieuwd maar heb echt goede hoop hoor. Laat je het weten als je weer getest hebt er meer duidelijkheid hebt. Ik duim duim duim.
dit is absoluut een nieuwe zwangerschap hoor meis gefeliciteerd mooier kerstcadeautje heb je denk ik niet kunnen krijgen kleintje houd je goed vast aan mama want eenmaal kerstcadeautje gegeven mag je niet meer afpakken
Of je bent nog steeds zwanger, of het is een nieuwe zwangerschap!! Weet je echt 100% zeker dat je een miskraam hebt gehad?! Ik vind je test echt superknal als je pas 3tot4 dagen voor je nod zat. Sowieso, gefeliciteerd!! Superleuk