hey dames uit veghel als jullie niet weten wat jullie met je kind kunnen doen, ga eens bij het kabouterhof in veghel kijken op het ven woont een ouder echtpaar en die heeft heel veel kabouters in de voortuin echt leuk om met je kids naar toe te gaan mijn kids zijn niet meer weg te slaan daar haha
Haha... jep! De een heeft de Efteling de ander Plopsaland en wij de kaboutertuin Maar wij slaan ook over.... vind t Ven een crime om niet te verdwalen.
hahahah het is dat ik er woon anders kon ik de weg ook echt niet vinden maar lach me echt kapot om de topic, heb die tuin (gelukkig?) nog niet gezien .. Ik dacht je gaat het hebben over de nieuwe bioscoop
uhm zal vandaag ff kijken als je vanuit mij (sterndonk). richting de bunders school. dan steek je bij bundersschool over loop je rechtdoor ga je bruggentje over dan direct na de brug rechts dan links en zie je vanzelf
Nou écht... ik kwam pas van Elsendorp af, en wilde gaan lunchen bij mn broer (wijk van de oude LTS) en dacht dat ik wel binnendoor bij de weg van Vorstenbosch kon komen. NOT... tenminste... nergens een verbinding kunnen vinden. Heb dus ruim een kwartier rondgedoold door het Ven @Bioscoop... wie is daar al geweest? Is het iets?
Hahahaha! Ik woon in Maaskantje dus niet ver bij Veghel vandaan maar wat een attractie die tuin!! Kan mij voorstellen dat je kids het geweldig vinden! Echter ik rij er niet voor om
Zo'nne grote kabouter jonge!! Hahaha een wáre attractie! Tis dat ik er een half uur voor moet rijden.