bruinverlies iemand die het herkent?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    ik had een vraagje gesteld maarherkent iemand het bruinverlies?
    ben vanaf zaterdag bruinverlies verloren en nog geen druppel bloed te zien.....hoor en lees dat het om een innesteling kan gaan?

    is iemand die er wat over kan zeggen of iemand die dit herkent?




    graag antwoorden alsjblieft
    liefs renate
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb er zelf geen last van gehad. Maar heb wel verhalen gelezen over bruinverlies. 9 van de 10 keer betekende het niet zwanger. Sorry!
     
  3. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

    Zie dat je 6 dagen overtijd bent. Neem aan dat je al wel een test hebt gedaan?

    Het zou wellicht een innesteling kunnen zijn, of oud bloed misschien.

    Succes
     
  4. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    nee banner klopt niet ben nu 3 dagen overtijd en nog geen bloed te bekennen...alleen erg moe,duizelingen,pukkels overal,veel afscheiding,wat kramperig gevoel anders als ongiepijn trekkend naar me liezen.....

    heb eergisteren getest en was negatief misschien te vroeg nog....

    liefs renate
     
  5. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Renate hier zelfde schuitje (mijn banner klopt niet) ben nu 3 dagen over tijd. Afscheiding heeft heel licht kleurtje...ik reken erop dat de duivels nog komen en anders is het een supergroot wonder!
     
  6. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    hey,

    ik heb ook 2 keer bruinverlies gehad een paar dagen, maar toch was de zwangerschapstest positief, dacht ook dat ik ging ongesteld worden, maar blijkbaar was het innestelingsbruin!
     
  7. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo christy

    een paar dagen heb jij bruinverlies gehad en na hoeveel dagen kreeg jij dan al een positieve test?ik heb een test gedaan 1 dag overtijd zeg maar maar negatief nu erg moe duizelingen,pukkels,krampachtige gevoel in me buik soort van menstruatiepijn maar net iets anders,opgezette buik en veel afscheiding nu het bruiverlies is over maarnu erg dikke cremekleurige afscheiding....


    liefs renate
     
  8. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    je bent nu 6 dagen verder als je 1 dag na nod heb getest
    dan zou ik er ng 1 tegenaan gooien
    Wij kunnen we gokken maar uiteindelijk is iedereen hun lichaam anders alleen een test geeft je zekerheid
    Duim voo rje meis
     
  9. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hey

    Eindelijk iemand die dat ook heeft! Bij mij lijkt het een donkerbruine natte afscheiding maar dan wel heel veel maar geen bloed inderdaad, maar ik moet pas volgende week dinsdag ongi worden en dit is de 2e dag dat ik last heb van die afscheiding. Als ik het uitreken zou dit gister dag 10 zijn na mijn eisprong!

    Maar ik denk niet dat ik zwanger ben, hoop het wel!

    Groetjes Charissa
     
  10. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    wel,

    omda ik dacht dat het mijn regels waren deed ik 4 weken geen test, en op aanraden van collegas op het werk heb ik dan toch een test gedaan, ik was dan al bijna 5 weken zwanger!

    ik zou ook nog een test doen moest ik van jou zijn!

    veel succes!
     
  11. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    ik heb hele donkere urine met heel veel afscheiding stukjes erin ja ik noem het maar stukjes maar duidelijk meer afscheiding in me urine ook ruikt het wat sterker en is het donker van kleur....verder ben ik dood en doodmoe.....heb het idee gewoon dat ik dit keer echt wel zwanger ben heb vanmiddag nog even met de assistent van de huisarts gebeld en ze zei me dat ik minimaal 2 weken overtijd moet lopen wil ik nu weer testen omdat k een negatieve test had.....
    heb heeeeel sterk het idee dat het zo is,,,,,sinds vanmorgen verlies ik ook veel meer witte dikke afscheiding dan normaal want dan is het natiig en doorzichtig ik ben zo benieuwd naar het resultaat ik ga het weekend maar weer testen want ik voel het ja het is raar gezegd maar heb duidelijk het idee dat het nu eindelijk naar bijna 5 jaar is gelukt....heb dus maar een paar duppeltjes bloed verloren helder van kleur en voor de rest alleen donkerbruin verlies wat later overging in lichtbruin en gisteren is het opgehouden en nu verlies ik dus echt dik wit afscheiding veel

    liefs renate
     
  12. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    testen dan weet je het
    succes
     
  13. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik ha het ook vanmorgen, gevolgd door rozig bloed, 3 dagen voor nod. ik dacht ongi te zijn, maar vanmiddag niets meer gehad. wel vreselijke ongipijn.
     

Deel Deze Pagina