Ik heb sinds een paar dagen een pijnlijke plek aan de linkerkant van mijn rechterborst (hmm, klinkt er logisch ), in het midden dus. En nu sinds vandaag aan beide kanten (in het midden). Het zijn nu echt hele pijnlijke punten. Het voelt alsof iets ontstoken is. Ik hoef er maar naar te kijken.... Aan de buitenkant is niks te zien. Wie herkent dit of heeft dit al eens gehad?
ik heb dat wel gehad toen ik zwanger was. Helemaal opgezet en warm. Ik zie dat je al een tijdje overtijd bent. Heb je al getest? liefs Lila
Dank je wel voor je reactie! Ja, ik heb al getest (een paar keer zelfs). Steeds negatief. Wat zou dit kunnen zijn? Als je zwanger bent gebeurt er natuurlijk veel in je lichaam. Wat had jij precies voor klachten? En wanneer begon dit bij jou? Ik moet morgen naar de gynaecoloog, dus ik wacht maar af...
Spannend zeg! Echt raar he, dat je soms wel overtijd kan zijn en toch negatief testen. Ik voelde alleen hele "broeierige" borsten en een voorgevoel. Begon een paar dagen voor nod. Maar ja het kan bij iedereen weer anders zijn.
Ja, dat blijkt wel weer! Het is zeker spannend. Ben ook blij als ik morgen eindelijk weet waar ik aan toe ben. Want die onzekerheid is maar niks. In ieder geval bedankt voor je reactie! Liefs
Hoi, Ik herken dit wel. Vanacht vreselijke pijnlijke borsten gehad en mijn linker eierstok is pijnlijk. 12 jaar geleden bevallen van een geweldige dochter, afgelopen december een miskraam gehad en ik denk dat ik nu weer zwanger ben. Mijn borsten doen heel pijn en mijn eierstokken staan op springen. Afgelopen maandag licht roze bloed vlekje gehad? Ik ben ook een beetje raar, misselijk, duizelig, gewoon behhhh. Het hoort er denk ik bij. 12 jaar gelden wist ik pas na ruim 3 maanden dat ik zwanger was.
Voor jou dus ook spannend Jud! Ik denk dat als je al een kindje hebt dat je inderdaad beter kunt inschatten wat er in je lichaam gebeurt of hoe je lichaam reageert. Maar het blijft spannend! Succes!
Het is voor mij weer ne zo nieuw. Ik ken de eerste verschijnselen ook niet. En de spanning van de eerste maanden ook niet, net als jij. Spannend en ook eng! Straks gaat het weer mis?
Ja ik kan me voorstellen dat je dat eng vind! Is ook niet niks om zoiets mee te maken. Maar ga niet van het slechtste uit en blijf positief! Sterkte!