Zijn dat eigenlijk ook symptomen van zwangerschap? Ik ben gisteren en vandaag al enkele keren naar het toilet gelopen met het gevoel dat er iets "liep" daar beneden. Maar telkens waren het grote hoeveelheden witverlies... Dit heb ik trouwens de vorige keren op einde cyclus niet gehad Sorry voor het onsmakelijke verhaaltje rond etenstijd, maar misschien is er toch nog hoop voor mij *bloos* (= zaterdag negatieve ULTRA-test)
Elke keer ik mijn haren was, verlies ik plukken haar... echt raar... En ik heb het sinds vorige week...
ik had ook het idee dat ik meer haar verloor dan anders toen maar dacht dat ik eht me inbeeldde...het kan dus maar toen werd ik dus ongi...5 dagen eerder. Hoop voor je dat het wel goed is hoor!
Dat moet jer er maar voor over hebben toch? En trouwens zo erg zou ik dat ook niet vinden...als het maar raak is
Haarverlies is juist geen teken van zwangerschap... Als je zwanger bent hou je veel meer haren vast en heb je juist amper uitval. Normaal had ik best veel haaruitval, zeker als ik gedoucht had. Maar nu hoef ik het doucheputje niet meer schoon te maken na het douchen, omdat ik juist helemaal geen haren verloren ben. Mijn haardos is ook veel voller en dikker dan normaal. Wat het witverlies betreft: Als je zwanger bent, heb je wel meer afscheiding. Dan is het wit en vrij dik. Maar meer afscheiding kan ook te maken hebben met andere hormonen. Het kan ook aanduiden dat je vlak voor je eisprong zit, of juist bijna ongi moet worden. Sommige mensen hebben het meer dan een ander, zeker als je hormoonwaardes wat verstoord zijn. Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Succes! Groetjes, Jippie
Hey Ik heb moet ook in deze dagen mijn ei krijgen, en ik had vandaag ook ff vies gezegt steeds een dikke klodder witverlies in mijn slip zitten. Dit komt inderdaad door hormoon verandering zoals stoppen met de pil. Wel kan het zijn als je in verwachting bent veel witverlies hebt. En inderdaad als je zwanger bent krijg je juist voller haar ben het helemaal met je eens jippie, mijn zussen hadden het ook en na de bevalling verloren ze het vollere haar weer naar normaal. Dat is nou jammer, Helaas is mijn mannetje een paar dagen naar het buitenland nu mijn ei er aankomt. Dus de eerste ronde kan ik lekker nog helemaal ontpillen en kijken hoelang mijn cyclus duurt. groetjes lil-momo
Pff nu weet ik weer hoe het voelde heel de dag als ik mijn eisprong had. Halleluja haha, Toen ik vorig jaar gestopt was met de pil had ik elke maand dan weer links dan die andere maand weer rechts heel de dag pijn, nu weet ik ook weer hoe dat voelt. Wel het rare is zoveel witverlies heb ik niet gehad:S en toen ik vanmiddag moest plassen, lag er een slijmpropje in de wc:S heel raar. Wie weet hoe dat kan. groetjes lil momo