Hey, De hele zwangerschap heb ik eigenlijk geen witverlies gehad.. En zojuist had ik veel witverlies in mijn onderbroek. Kan dit al slijmprop zijn? En wil dat zeggen dat de bevalling in aantocht is? De woensdag ben ik 35 weken. Ik ben wel heel nieuwsgierig, maar hoop toch dat ons kleintje nog even blijft zitten... Ook heb ik de laatste week ongesteldheidspijnen. Maar ik vermoed dat dat is, omdat de kleine aan het indalen is. Groetjes, Cindell
meis, bij de slijmprop zit wel wat bloed hoor...dus als dat er niet bij zit zal het waarschijnlijk gewoon afscheiding zijn. ik heb ook erg veel last van wit verlies...maar je slijmprop herken je gelijk wel..
Klinkt niet als de slijmprop of delen ervan, maar als afscheiding. De slijmprop hoeft geen bloed te bevatten, maar is wel glibberig en vrij helder. Op internet kun je er plaatjes van vinden. Hoe meer je naar t einde gaat hoe meer afscheiding de meeste vrouwen krijgen. En zelfs vrouwen die met 35 weken de slijmprop wel verliezen (kan weer aangroeien) bevallen meestal pas n paar weken later.
Ik heb gehoord dat als je je slijmprop verliest (en je merkt/ziet het), dat je dan geen twijfel kan hebben dat dat hem is. Maar, zoals Lottie al zegt, als je de slijmprop verliest, dan hoeft dat niet te betekenen dat je gelijk gaat bevallen. Kan nog weken duren. Ikzelf heb de slijmprop nooit gezien. Waarschijnlijk verloren tijdens een toiletbezoek