De onderstaande fabels zijn voor mij van toepassing: Ben je tijdens de zwangerschap mooi en besteed je veel tijd aan jezelf, dan wordt het een jongetje. Groeien je nagels sneller en worden ze sterker? Dan krijg je een jongen. Slaap je liever op je linkerzij, dan wijst het op een jongen. Wanneer de aanstaande vader veel in gewicht aankomt, reken dan maar op een jongen. Voel je niets bijzonders aan je navel? Reken dan maar op een jongetje. Bij een jongetje wordt alleen je buik dikker als je gezicht hetzelfde blijft dan krijg je een jongen. Is de toekomstige vader actief op gebied van klusjes? Dan wordt het vast een zoon! Moeder: Maar wanneer ze heel vrolijk is en veel lacht, dan wordt het vast een jongen. Oftwel, als ik alle fabeltjes op mij betrek krijg ik een jongen haha. Maar ik krijg een meisje!!!
Hihi, vooral deze twee vind ik heel bijzonder . Enneh... zouden ze "klusjes" bedoelen zoals we er hier op ZP over praten of bedoelen ze andere klusjes
hahaha, stuk voor stuk van toepassing op mij, maar het is toch echt een meisje!! Ik vind dat 'naar voren dragen' ook zo'n mooie, want dan zou je een jongetje krijgen. In mijn omgeving zijn er een aantal mensen die ondanks meerdere echo's blijven volhouden dat de buik toch echt een jongetje verraadt
nou dan zou ik ook een knul moeten krijgen naar het dna bewijst echt een meid. dna liegt echt niet .... stomme fabels ook. wel grappig overigens liefs edith mama van mees*