Hallo allemaal, Ik ben 7 weken geleden geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, waarbij mijn rechter eileider is verwijderd. Ik heb niet heel veel pijn gehad en was al redelijk snel weer mezelf. Ik ben 3 weken na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ongesteld geworden en daarna zijn wij weer verder gegaan met klussen. Ik moet nu over 4 dagen weer opnieuw ongesteld worden ( als mijn cyclus nog hetzelfde is als voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Ik heb de laatste paar dagen wat steken in mijn overgebleven eileider en ik vroeg me af of dit kan betekenen dat ik zwanger ben. Ik ben ook heel erg emotioneel en heb ook weleens last van misselijkheid. Ik heb al een gevoelige zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Toch heb ik zelf het gevoel dat het wel zo is! Maar misschien ben ik er gewoon te veel mee bezig. Heeft er iemand hier ervaring mee? En na hoe snel waren Jullie weer zwanger? Liefs Kim
Hoi Kim! Wat vervelend dat je dit hebt meegemaakt! Ik wil je adviseren je vraag in het onderwerp 'zwangerschap' te plaatsen dan krijg je meer reacties. Of dat ze dit verplaatsen naar zwangerschap. Heel veel succes!