ontzettend strak gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sim, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoi, zijn er meer bekend met een heel strak gevoel van de huid rond de navel en dan met name boven de navel. het voelt zo ontzettend strak dat ik er soms gewoon kippevel van krijg, heel irritant. als ik mijn vingers erop zet en weghaal laat het gewoon witte stippen achter.

pfff en ik moet nog een paar weken, ben bijna bang dat ik nu uit mijn vel knap :confused:

liefs sim

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ff met de verloskundige/gyn bespreken!
    En niet te lang mee wachten!

Groetjes Daphne

3. sim

sim Niet meer actief

wat zou dat kunnen zijn dan?

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Het moment waarop je striae zou kunnen beginnen te krijgen?

5. Kay

Kay Lid

1 dec 2005
    95
    0
    0
    Ik heb het ook reglmatig, de laatste controle heb ik het genoemd en volgens de vk is het normaal. Gewoon het groeien van de buik. Vergeet niet dat je buik in de laatste weken nog erg hard groeit!

6. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Heb ik ook regelmatig. Hoort er gewoon bij volgens mij. Ik zeg altijd dat ik aan het exploderen ben! :) Ik vind het af en toe ongelooflijk dat ik niet echt knap.

7. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Is dit je eerste?
    Dat had ik namelijk ook bij de eerste. was een vervelend gevoel, was ook helemaal wit die buik rond de navel.

8. sim

sim Niet meer actief

nee dit is mijn tweede, maar ik herken dit niet van de eerste..

nu is het ochtend en voel ikhet veel minder. en het is ook meer aan één kant (links) een oppervlakte van de muis van je hand zeg maar..

ik ga straks gewoon even bellen, anders als ik het aan het einde van de dag weer zo heb als gister krijg ik weer spijt dat ik niet gebeld heb.

bovendien trok het weg gister toen ik ging liggen, en als ik ging staan was het er weer.

zal ws dan het strak staan zijn, wel vervelend hoor en irritant en vind het zo raar dat het aan één kant zit...

9. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik zou wel even je vk bellen.
    Als jij er zo last van heb vind ik niet normaal, want kan ook wat anders zijn.

Groetjes Anna

10. sim

sim Niet meer actief

heb gebeld, ze gaan overleggen en wordt straks terug gebeld. had 4 december een afspraak en moest de 18e pas weer. ze vroeg of de baby vaak op die plek schopt maar dat verschilt heel vaak, en dat doet ook niet zeer, als ik nu aan dat plekje kom, dan wel heel beurs.

nou ja, zodra ik weer wat weet, post ik...

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Jeetje waarom moest je de 18e pas weer?
    Ik moet nu elke week komen.
    Ik dacht dat het standaart was dat je de laatste weken van je zwangerschap elke week moest komen, of verschilt dat per regio ofzo?

gr. debby

12. sim

sim Niet meer actief

hoi, daar ben ik weer, even een tijdje offline geweest, ben inmiddels naar het ziekenhuis geweest (toch maar wel even gegaan want het werd wel al erger) half uur aan ctg apparaat gelegen en alles blijkt goed te zijn. het lijkt erop dat mijn buik op die plek beurs geschopt is van binnen uit, dat verklaart dat gevoel dus wel.....

tja waarom er nog twee week tussen zitten geen idee, maar ben even helemaal gecontroleerd en gelukkig is alles goed..

Deel Deze Pagina