Hallo allemaal, Ruim 2 weken geleden heb ik mijn koperspiraal laten verwijderen omdat ik en mijn vriend een kinderwens hebben. De dag van tevoren dacht ik ongesteld geworden te zijn ( licht bloedverlies ) en volgens de doktersassistente kon ik gewoon langskomen om de spiraal eruit te laten halen. Het eruit halen viel me alles mee, het inbrengen was echt verschrikkelijk pijnlijk. Nu heb ik sinds de spiraal eruit is ( nu 2,5 week geleden) tot vandaag de dag bruinig bloed in mijn ondergoed. Vaak 's ochtends na het eerste wc bezoek of als ik ontlasting heb gehad ( als ik druk heb er op heb gezet zeg maar, sorry voor de details ). Is dit normaal, en hebben meer vrouwen hier last van gehad? Het lijkt wel of de restjes oud baarmoederslijmvlies er nu uit gaan, of zou het iets anders kunnen zijn? En hoort het zo lang na te "bloeden"? Ik heb dus niet echt een menstruatie gehad voor zover ik weet en ik weet niet op welke dag ik nu in mijn cyclus zit. Sowieso nog een beetje van slag misschien door verwijdering van m'n spiraal. Groetjes Rianne