Wie gebruikt er allemaal foliumzuur voor de zwangerschap? Ik ben vandaag een potje gaan kopen, dacht er steeds aan maar als ik dan bij de winkel was vergat ik het steeds.
Ik gebruik de 'zwanger worden' capsules van de Etos. Daar zit foliumzuur in en andere vitamines en mineralen.
Ik slik het nog steeds. Het blauwe pakje van dagravit voor mama en baby. Ben wel pas begonnen met foliumzuur slikken toen ik 6wk zwanger was. (wist toen pas dat ik zwanger was)
Ik slik het ook, inclusief de andere vitamines en mineralen. Slik het ook al 21 maanden (een maand voordat we begonnen ben ik begonnen met foliumzuur)
Toen ik met de pil stopte ben ik ook meteen met foliumzuur begonnen. Twijfel nog of ik ipv alleen foliumzuur met etos zwanger worden ga beginnen, zit toch net wat meer in.
Toen ik stopten met de pil ben ik de gewone simpele foliumzuur tabletjes gaan slikken. Nadat ik wist dat ik zwanger was, speciaal vitamine en minerale voor zwangere vrouwen. Die slik ik nog steeds.
Zijn dit speciale zwnagerschapsvitamines? Anders kun je ze beter niet gebruiken doordat er teveel vitamine A inzit en dat schijnt slecht voor de foetus te zijn. Ik gebruik sinds 26 maanden vsm puur mama en daarbovenop extra foliumzuur ivm verhoogd risico.