Mirena spiraaltje eruit en nu zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sweety23, Jan 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweety23

Sweety23 Lid

Jan 5, 2010
    87
    0
    0
    Hallo,

Wie heeft er net als ik het mirena spiraaltje eruit laten halen en wil nu zwanger worden?

Hoop dat ik met jullie in contact kom zodat we dingen kunnen delen

Groetjes Sweety

2. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Hoi Sweety,

Ik heb 29 december mijn mirena laten verwijderen en wij willen ook graag zwanger worden.
    Wij gaan voor ons 3de kindje. We hebben al een zoon van 7 en een dochter van 3. Dit word ons laatste kindje omdat mijn lichaam zwanger zijn niet zo goed accepteerd. Heb de vorige zwangerschappen uit gezeten en hoop dat deze zwangerschap voorspoediger zal gaan en dat ik hiervan kan genieten.

Heel veel succes met zwanger worden.

Groetjes, Kappie

3. Sweety23

Sweety23 Lid

Jan 5, 2010
    87
    0
    0
    Hallo,

Ow wat leuk. Ik heb hem er de 30ste uit laten halen. Ben alleen tot nu toe nog niet ongi geweest maar we zijn al wel bezig. Als je eenmaal een kindje wil........;)

Dat is wel minder zeg. Ik hoop voor je dat het deze keer een stuk beter gaat!

Groetjes

4. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Hey,

Haha ja ik ken dat ik ben ook nog niet ongesteld geweest maar wel al begonnen met klussen... Ach ja hoe eerder hoe beter toch?
    Maar goed ik was vanmorgen mega misselijk en heb de hele dag al een zeurend gevoel in mijn rug maar kan het niet plaatsen. Toen ik (heel lang geleden) ongesteld was heb ik nooit ergens last van gehad dus kan dit ook helemaal niet plaatsen.

De eerste zwangerschap was nog de beste heb maar 2.5maand in het ziekenhuis gelegen toen mocht ik eindelijk eens een weekeindje naar huis en toen braken mijn vliezen en moest ik weer met spoed naar het ziekenhuis. Bekken instabiliteit en zwangerschapsvergiftiging had ik toen en de 2de zwangerschap heb ik 3.5maand in het ziekenhuis gelegen, eerst hoge bloeddruk en mocht na 4dagen weer naar huis, toen een longembolie en zwangerschapsvergiftiging en toen moets ik blijven omdat het allemaal zo heftig was enz. Dus hoop deze zwangerschap zeker de eerste 8maanden thuis te blijven ik ga hier van genieten hoe dan ook.

Ik wens jou ook heel veel succes met klussen en maar hopen dat we snel zwanger zijn allemaal.

Groetjes,

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Dag dames, ik heb eind oktober de Mirena laten verwijderen en binnen een week ongesteld geworden, voor het laatst 22 november ongesteld geworden en zit nu weer te wachten. Mijn cyclus was na de Mirena 52 dagen, normaal ben ik 42 dagen. Volgens mijn oude cyclus ben ik nu vier dagen overtijd; spannend. En jullie?

6. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Hoi Nicky1973

Ik zou echt niet meer weten wat mijn cycles was voor ik zwanger werd van mijn zoontje was meer nog bezich toen met ontpillen zeg maar. Huisarts had toen gezegt nou reken erop dat het vanaf het stoppen met de pil ongeveer 6maanden duurt voor je zwanger zou kunnen worden maar was binnen 2maanden raak en kwam er pas met 3maanden achter en met mijn dochter ben ik 1x ongesteld geweest na het verweideren van de mirena toen en dat was binnen een week na verweideren en daarna nooit weer ongesteld geweest toen ze geboren was heb ik direct weer mirena laten zetten en ben toen nooit weer ongesteld geweest en nu zit ik er op te wachten want volgens mij moet je eerst ongesteld zijn voor je zwanger kan worden, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
    Had dat gevraagt in een ander topic maar krijg nog geen reactie...
    Maar als ik maandag niet ongesteld ben of geweest dan bel ik de huisarts even op of hij eventueel een ongesteldheid kan opwekken ofzo.
    Ik weet dat het met paarden wel kan die krijgen een spuitje en worden weer hengstig maar ik weet niet of dat voor mensen ook bestaat...
    Ach de tijd zal het leren.

Voor jou is het wel spannend 4dagen over tijd hoop voor je dat je zwanger bent.

Groetjes,

7. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

Jan 4, 2010
    242
    0
    0
    #7 mammie in spe, Jan 6, 2010
    Last edited: Jan 6, 2010
    Hallo allemaal

mij spiraal gaat er naar 4 jaar as dinsdag uit. Ben heel erg benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het raak is :). Wij gaan voor ons 1e kindje, hebben er zoveel zin in :D

Wie heeft er van jullie ook een uitstrijkje laten doen voor de zwangerschap??

Hoe is het met jullie tot nu toe??

liefs mammie in spe

8. Seertje

Seertje Bekend lid

Sep 22, 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    De mijne is er al een tijdje uit, namelijk 2 oktober. Had 2 dagen erna een bloeding, weet nog niet of ik deze tot ongi kan rekenen. Was vrij licht. Daarna (32 dgn) op 5 november echt ongi, toen na 29 dagen op 4 december ongi en nu na 31 dagen op 4 januari weer ongi.
    Ben vrij snel in mijn cyclus gekomen. Dus dat is wel fijn!

9. Sweety23

Sweety23 Lid

Jan 5, 2010
    87
    0
    0
    Wij zijn nu ook voor de eerste bezig.

Zou echt zo blij zijn (zoals iedereen hier) als ik zwanger zou zijn! Droom er van zoon kleine hummel in me handen te houden. droom droom

Ik ben nog niet ongi geworden dus dat nog even afwachten. Heeft er iemand ervaring mee dat na het spiraaltje eruit is dat het gewicht wat omhoog gaat?
    Of het ligt nog aan de kerst dagen dat kan ook hahaha.

Fijne avond allemaal.

10. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

Jan 4, 2010
    242
    0
    0
    Geen idee of je gewicht omhoog gaat na het verwijderen van je spiraal, die van mij is er nog niet uit. Zal het laten weten na volgende week dinsdag

11. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    ik weet eigenlijk niet of je in gewicht toe zal nemen als je mirena eruit is. Ik heb het zo de vorige keer niet ervaren maar toen was ik heel snel weer zwanger. Dit keer zou ik het niet weten weeg nu ongeveer 71kg en zal eens zien wat het is volgende maand.

Voor het eerst zal ik wel afvallen want heb een vreemd gevoel in mijn onderbuik en een zeurende steek in mijn rug en sinds gister erg misselijk s'middags en s'avonds. Ik denk dat ik een griepje ga krijgen hoop maar dat het snel over is en dan kunnen we weer vol goede moed verder met klussen.

Groetjes,

12. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    @kappie:

ja, volgens mij moet je ook gewoon ongesteld eerst worden na het gebruik van anticonceptie om zwanger te kunnen worden. Voor mijn eerste zwangerschap gebruikte ik de nuvaring, ik was daarna gelijk zwanger, volgens mij is het "ontpillen" bij de nuvaring dus minder heftig.
    Ben nu inmiddels weer een paar dagen verder, maar nog helemaal niets, denk misschien toch dat ik op een cyclus van 52 dagen ga uitkomen, as dinsdag. Laat je me weten hoe het maandag met je is? Succes!

13. vlinder1978

Nov 26, 2009
    36
    0
    0
    hoihooi meiden.
    ik heb in augustus mijn mirena eruit laten halen. was een paar keer ongi maar geen pijl aan vast te knopen, nu ben ik ruim 2mnd niet ongi geweest, dat maakt me zo vreselijk onzeker,dat ik denk wat moet ik nou? Huisarts zegt dat dat idd voor kan komen en dat je lichaam 6 tot 12 mnd nodig kan hebben om weer op gang te komen, heb 8 jaar een mirena gehad, dus dat is een behoorlijke tijd.
    Maandag maar weer even de doker bellen die had het over clomid. maar dat is niet gehel goed vor je lichaam en kans op een meerling las ik dus dat doen we ook maar niet haha

Heeft iemand hier ervaring mee? zo lang niet ongi?????

14. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

Jan 4, 2010
    242
    0
    0
    zo mn spiraal is eruit gehaald vandaag ben erg benieuwd wanneer mn 1e ongesteldheid komt...
    Vanaf dan gaan we echt klussen hihi..

15. essiegio

essiegio Actief lid

Jan 11, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    hallo hier nog 1 5 dec spiraal deruit en nu ronde 2 in:)

16. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Pff nou ik ben nog niet ongesteld geworden en ben nog steeds smiddag's misselijk en als ik gegeten heb komt het vaak meteen weer naar boven maar ben er zo onzeker over.
    Heb ook een beetje kort londje sinds vandaag en vind het zo zielig voor mijn kids ben altijd ondernemend en fanatiek maar nu futloos en saai...
    We wachten het allemaal maar even af en als het allemaal te lang gaat duren voor mijn lichaam wat gaat doen dan bel ik de huisarts.
    Nicky73 hoe is het nu met jou? Morgen een spannende dag dacht ik? Hoop voor je dat je kan testen en een positieve test krijgt.
    Succes.

17. essiegio

essiegio Actief lid

Jan 11, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    meiden hoe krijg je die banner onder je berichten

18. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Heb net getest kappie, en een licht streepje!

19. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Gefeliciteerd Nicky ben heel blij voor jullie! hoop dat alles goed mag blijven gaan!!! Leuk hoor lekker van genieten nu.
    Groetjes, Kappie

20. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    @kappie dankjewel: jij ook heel veel succes!!

Share This Page