Toch naar de HA geweest!

Discussion in 'Zwanger worden' started by yessyca, Mar 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yessyca

yessyca Actief lid

Jan 4, 2007
    131
    0
    0
    heyhey iedereen,

Ben vorige week bij de arts geweest verhaal gedaan dat we al langer als anderhalf jaar bezig zijn. Ik ga vrijdag naar Turkije en als ik terug kom door naar ziekenhuis voor onerzoeken. :confused:
    Man lief moet zaad laten onderzoeken en ik, ik moet prikken en ik hou niet van prikken, dus over ruim 2 weken zal er bekend zijn of wij kinderen kunnen krijgen of niet. Ben er niet echt zenuwachtig om, heb het niet in de gaten, maar ben wel meer prikkelbaar. :rolleyes:

Ik ben benieuwd wat eruit zal komen! :) :) :)

XXX Yessyca :)

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Yessyca,

Heel veel succes met de onderzoekjes, ik hoop dat er goed nieuws uit zal komen.
    En een hele fijne vakantie!

Liefs Vanilia.

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Goed dat je geweest bent!

Maar zo zwart wit als jij het stelt zal het vast niet zijn! Geen kinderen kunnen krijgen is wel een hele kleine kans. Ze kunnen zo veel tegenwoordig!

Ga lekker van je vakantie genieten en probeer er niet te veel aan te denken!

groetjes
    Natasja

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    hoi yessyca

je zegt over twee weken dan wordt bekend of wij kindjes kunnen krijgen of niet maar je moet het niet zo zwart/wit zien! Positief blijven meid! misschien heb je wat hulp nodig erbij maar wil het zeker nog wel lukken! Succes met alles en hou ons op de hoogte!

5. Niet meer actief

succes meid!
    en ga lekker genieten op je vakantie!
    het zal vast allemaal wel goed zijn, en zo niet?
    hebben de dokters ook daar wel weer wat op verzonnen!

sterkte meid!

xxxx Swiggy

6. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik vind ook dat je het niet zo zwart moet zien, er kunnen zoveel dingen zijn dat je nog niet zwanger ben, en misschien is er helemaal niks aan de hand. Ik weet dat als je al zolang bezig ben toch onzeker word en dat je denk dat er iets is, maar je hoef niet van het ergste uit te gaan. Geniet eerst lekker van je vakantie en als je terug ben wil ik je succes wensen met de onderzoeken.
    Groetjes Jolie

7. Rumah

Rumah Lid

Mar 8, 2007
    24
    0
    0
    Oef wat spannend... Ik hoop voor jullie dat alles prima in orde is!
    Een fijne vakantie.

Share This Page