menstruatie na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noralien, 15 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo allemaal,

    Ik heb vorige maand een miskraam gehad na 5 wkn. Daarvoor had ik een cyclus van 24 of 25 dgn.
    Afgelopen woensdag (dag 25) begon mijn menstruatie. Ik had maar heel licht bloedverlies en twijfelde of dit wel een menstruatie was. Vorige keer had ik ook een dag bloedverlies en bleek ik wel zwanger te zijn.
    Donderdag leek de menstruatie toch door te zetten en had ik normaal bloedverlies met ook wat bloedpropjes, zoals normaal bij mijn menstruatie. Maar na een halve dag nam de bloeding weer af en daarna heb ik nog maar héél weinig gevloeid. De dag daarna was de bloeding zo goed als over.
    Nu heb ik vanmorgen (zaterdag) een test gedaan. Deze is helaas negatief.
    Kan iemand mij vertellen of dit normaal is na een miskraam, of dat ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn. Voor een miskraam vond ik het te weinig bloed, al zaten er wel wat propjes in. Bij mijn vorige miskraam heb ik echt hevig gebloed.
    Een heel verhaal, maar misschien dat iemand hierin iets herkent of mij hier iets over weet te vertellen.

    Groetjes Noralien
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai,

    Ik zou je willen aanraden om met deze vraag naar een arts te gaan. Ik denk dat dit te specifiek is om zo te kunnen beantwoorden. Uiteraard hoop ik voor je dat je goed nieuws krijgt, maar ik kan je niet verder helpen.

    Veel succes en liefs,
    Anouk.
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik heb ook een miskraam gehad en vloeide daarna heel weinig. ook ik dacht misschien ben ik wel weer zwanger en is dit een miskraam. getest maar helaas negatief. Daarna een cycclus van 40 dagen gehad met daarna wel weer wat meer bloedverlies. Als je twijfelt zou ik het ook navragen. Succes, liefs Jenny
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb met alle 3 mijn miskramen niet overvloedig gevloeid alleen had ik met de laatste erge kramp

    succes

    xxx debbie
     

Deel Deze Pagina